17 Temmuz 2017 Pazartesi

Cress - Marissa Meyer

Aylar önce bitirdiğim hem de ayıla bayıla okuduğum kitabın yorumunu girmemişim unutmuşum.Kitabı çok beğendiğimden sanırım erteledim yazısını sonra da unuttum.

Ben bu kitabı diğer ikisi kitaptan daha çok beğendim bütün karakterler ortaya çıkınca her şey daha eğlenceli oldu.Sanırım her çıkan kitabı daha çok beğeneceğim.Bütün karakterleri  seviyorum birbirinden ayırmak zor ama en çok sevdiğim Thorne ve Cress karakterleri tabi bir de Iko.Thorne'nin ukalığına bayılıyorum birde bir karizması var ki Cress'in dile getirdiği gibiyse yakışıklı biri mavi gözleriyle.Iko da öyle.

Serinin diğer kitaplarını daha alamadım ama aklım onlarda keşke almış olsaydım bunlar gibi ardı ardına okurdum.Ardı ardına okunan bir seri sıkmıyor daha eğlenceli sürükleyici oluyor.Bu kitabın kapağını da daha çok beğendim genel olarak orijinal kapaklara benziyorlar ama  bizimkiler daha güzel bence.

Çok seri bitirmesem de bu seriyi büyük bir keyif alarak okuduğumu söyleyebilirim ilk kitap Cinder hafif gelebilir ya da beğenmeyebilirsiniz ama ikinci bence şansı hak eden bir seri devam etmenizi öneririm çok keyifli bir seri.

Puanım 5/5

3 yorum:

  1. Mutlaka okuyacağım. Bir de ben 4 serilik kitaplarda en çok 3.kitapları seviyorum. Sanırım bu seride de öyle olacak :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku oku bu seriyi, seveceğini düşünüyorum modern masalları.Bu kitabı da çok sevdim ama Winter'den de umutluyum kapağı filan çok güzel.Onu da sevelim seriyi güzel bitirelim :)

      Sil
  2. Evet Thorne ya çok tatlı :D Aa bende öyle sanıyordum,Uzak Yıldızlar güzelmiş ama Kalpsiz için öyle demiyorlar umarım en kısa zamanda bu seri gibi güzel kitaplar çıkarmaya devam eder yazar.

    YanıtlaSil