26 Temmuz 2017 Çarşamba

Yarıyıl Raporu (Mid-Year Book Freakout: 2017)


Uzun bir aradan sonra merhabalar! Sonunda aklımda sürekli bugün yap yarın yap diye düşündüğüm mim yazısıyla karşınızdayım.Mim yazısı olunca haliyle biraz bekliyor kitap yorumu gibi hemen giremiyorum.Beni bu mime sevgili Kağıttan Dünyam etiketlemiş.Ona buradan kocaman sevgilerimi gönderiyorum teşekkür ediyorum :) Onun yazısını da okumak isterseniz ismine tıklayarak ulaşabilirsiniz.Şimdi gelelim mıntıka sayımına.

  • Şu ana kadar okuduğun en güzel kitap?

Bu sene genel anlamda güzel kitaplar okuduğumu düşünüyorum ama içlerinden birini seçmem gerekirse Rüzgarın Adı'nı seçerim kalın ve küçük puntolu olmasına rağmen içine çeken bir kitap.Soruyu okuyunca da aklıma direk bu geldi.

  • Şu ana kadar okuduğun en iyi devam kitabı?
Bu soruya iki cevabım olabilir Cress ile Ateşle Oynayan Kız.

  •  Okumak istediğin ama henüz okuyamadığın yeni çıkan bir kitap?
Genellikle yeni çıkan kitapların hep ucuzlamasını beklediğimden hepsi diyebilirim ama son zamanlar da Yabancı Yayınlarından çıkan Bu Bizim Hikayemiz'i merak ediyorum konusu ve yorumlar ilgi çekici.

  •  İkinci yarıda çıkmasını çok beklediğiniz bir kitap?
The Raven Boys serisini çok merak ediyorum sürekli karşıma çıkıyor neden hala çevrilmedi ki.

  •  Sizi hayal kırıklığına uğratan kitap?
Oğullar ve Rencide Ruhlar olabilir başta çok sevimliydi sonra benim için saçma sapan bir hal aldı kitap.Geçmişten Gelen Mutluluk olabilir sinir olmuştum baş karaktere ondandır ki serinin diğer kitaplarına elim gitmiyor uzun süre de gitmeyebilir.

  •  Sizi şaşırtan bir kitap?
Öyle çok şaşırdığım bir kitap hatırlamıyorum ama cevap vermem gerekirse Ateşböceği Yolu olabilir sonu beni çok etkilemişti.

  • Favori yeni yazarınız?
Bir kitabını okumama rağmen Sophile Kinsella var sonra ay günlükleri serisinin yazarı Marissa Meyer,yine bir kitabını okumama rağmen Kristin Hannah olabilir dram olarak güm diye vuruyor farkında olmuyor insan.

  • En yeni favori karakteriniz?
Ay günlükleri serisinden Thorne olabilir.

  • Sizi ağlatan kitap?
Ağlarım hiç affetmem hele kitaba bağlanmışsam ya da duygusal halimdeysem.Ateşböceği Yolu bu kitapta ağlamıştım hüngür hüngür olmasa da kitap bittikten bir süre sonra da böğrüme öküz oturmuşcasına gezdim.O yüzden yazarım kalemini sevsem de diğer kitaplarında da böyle olucak diye okuyamıyorum.

  •  Sizi mutlu eden kitap?
Beni Hatırladın Mı? büyük bir keyif alarak okumuştum kitabı çok eğlenmiştim.Ruhu Mücerret sesli kahkaha attığımı bilirim yer yer öyle güzeldi ki kitap.

  • En beğendiğiniz kitaptan uyarlanan film?
Tam kitapta uyarlama film izlemedim diyordum aklıma geldi.Muhteşem Gatsby kitabını okuyup üstüne filmini izlemiştim filmini daha çok sevmiştim.Yine Yıldız Tozu aklıma geldi ama bu sene izledim mi emin değilim oda kitabına göre daha güzeldi bence.

  •  Bu yıl yazdığın favori kitap yorumun?
Ay hepsi güzel hangisini yazayım şimdi :) Şaka bir yana hiç bilmiyorum.

  • Bu yıl satın aldığın en güzel kitap?
Diyette olunca bu sene pek kitap almadım topu topu on tane filan ama daha okumadım.Kapağına göre dersem Serephina olur.

  • Yıl sonuna kadar neleri okumak istiyorsun?
Kitaplığımda okumadığım kitapların hepsini olmasa da geriye okunmamış beş altı tane bırakacak kadar kalanını okumak istiyorum tabi birde merak ettiğim okumak istediği ekitaplar da yanına cabası.

Güzel bir mimdi kendimi envanter raporu çıkaran muhasebeci gibi hissettim :)Bende Büyülü Ayraç Kağıt Salıncak , Lila'nın Güncesi'ni ve Öneri Makinesi'ni  etiketliyorum kim yaptı yapmadı hatırlamıyorum ama olsun.Ayrıca yapmak isteyen herkes davetli ve etiketlidir.



10 yorum:

  1. Ruhi Mücerret'i sevmemiş Oğullar ve Rencide Ruhlar'a bayılmıştım ben de :'). Beni Hatırladın Mı ise çok akıcı ve eğlenceli çerezlik, bir gecede bitirmiştim :).

    Güzel bir yazı olmuş, eline sağlık :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya değişik bir tesadüf gibi bir şey olmuş :) Sen yapmadın değil mi ben yaptın diye hatırlıyordum dur seni de ekliyim etikete sende yap ehehe :D

      Sil
    2. çok teşekkür ederim ama ben gününde yapmıştım :))

      Sil
  2. Çok güzel bir mim olmuş. Kitap konusunda birinin beğendiğini diğeri hiç beğenmiyor. Çünkü okurken ki duygular yaklaşım tarzı ve beklenti önemli tabi. Keyifle okudum cevaplarınızı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel farklılıklar aslında farklı kitapları beğenmemiz ortalık çeşitleniyor böylelikle.Teşekkür ederim bende yorumunuz için :)

      Sil
  3. Ateşböceği Yolu kitabını merak ettim. İlginç sonlara bayılırım. :) Güzel bir mim olmuş,kalemine sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Heidi çok tatlı çok imrendim :) İlginçden ziyade beklenmedik dram yüklü baştan uyarıyım :) Bende teşekkür ederim yorumun için *.*

      Sil
  4. Ben daha ikinci kitabı alıp okumadım okuyuncaya kadar da anca çıkar üçüncü kitap resmen sırra kadem bastı :) Thorne ya değil mi *.*

    YanıtlaSil
  5. Ruhi Mücerret'e ben de çok gülmüştüm, kitaba da bayılmıştım. Şimdi elimde yazarın Korkma Ben Varım kitabı var. Onu okumak için sabırsızlanıyorum.

    Yıldız Tozu filmini geçen sene izlemiştim ve bu listede aynı maddeye yazmıştım. Film o kadar hoşuma gitti ki kitabını da okumak istiyorum. Filmi daha güzel mi diyorsun?

    Rüzgarın Adı, Ateşle Oynayan Kız ve Cinder serisi benim de okumak istediğim kitaplar. Benim okumak istediklerimi hep okumuşsun. İmrendim sana :-)

    Güzel mim olmuş, kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkma Ben Varım'ın yorumunu merakla bekliyor olucağım.

      Yıldız Tozu kitabını okumayı denemiştim ama kitabın içine bir türlü girememiştim filmi daha net olarak anlayınca daha çok sevmiştim ondan.

      Zamanında okumuşum işte o kitapları şimdilerde blog yazılarını bile okuyamıyorum sen beni geçersin yakında :)

      Teşekkürler güzel yorumun için *.*

      Sil