4 Aralık 2017 Pazartesi

Aralık Ayında Okuyacaklarım


Herkese merhabalar bir yıl daha bitti bitiyor geldi Aralık ayı.Yıllık okuma sayımı 75 belirlemiştim ama başaramayacağım ne yazık ki bir ara bir iki ay hiç kitap okumadım eğer okusaydım hedefe ulaşırdım.Bu ay okuyacaklarımı ayarladım normalde okuyacaklarımı önceden belirlemem ama uzun zamandır kitaplıkta okunmayı bekleyen kitapları okuyup aradan çıkarmak hedefim.

Karışık bir okuma listesi oldu tarihi aşk,felsefe fantastik derken eğlenceli bir okuma olur umarım.Ayın ilk kitabı Sofie'nin Dünyası oldu Buyulu Ayraç sayesinde şuan onunla beraber bu kitabı okuyoruz.

En sona da Lockle Lamora'nın Yalanlarını bırakmayı düşünüyorum bakalım umarım hepsini okurum.Herkese bol kitaplı günler.

11 yorum:

  1. Hadef koymak çoğu zaman işleri kolaylaştırır. O yüzden doğru yoldasın bence. İyi okumalar dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldız

      deneyeceğim bakalım başarabilirim umarım teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Son birkaç aydır ben de okuma listesi yapıyorum. Büyük çoğunlukla listeme uyuyorum. Kitapları seçerken klasik ve hafif kitaplar dengesini tutturmaya çalışıyorum. Elim hep yeni aldığım kitaplara gittiği için uzun zamandır okunmayı bekleyen kitaplardan da seçiyorum. Güzel oluyor bence.

    Lockle Lamora'nın Yalanları'nı 2018'de okumayı planlıyorum ben. Yorumlarını bekliyorum. Umarım hepsini okuyabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere
      senin okuma listelerin baya dolu dolu güzel gözüküyor :) Lockle Lamora için heyecanlıyım ayın sonuna bırakmayı düşünüyorum bende rahat rahat okumak için baya kalın bir kitap.

      Sil
  3. sofiyi okudum. diğer iki kapağı tanımadım okumadım sanırımsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone

      birini bende hiç bir yerde görmedim :) sahafta denk gelmişti almıştım.

      Sil
  4. ilkay özgür
    Hadi ya Lockle Lamora'nın devam kitapları da var elimde umarım beğenirim beğenmezsem sıkıntı büyük :D
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Sofie'nin Dünyası'nı bitirmeme 150 sayfa kadar kaldı, şahane gidiyor gerçekten. *-* Umarım bu ay güzel kitaplar okursun. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde bugün biter sanırım,senin daha güzellerini okuman dileğiyle :)

      Sil
  6. Sofie'nin Dünyası kitabını çok merak ediyorum. :) İçimden bir his, olağanüstü bir kitap olduğunu söylüyor. Umarım seversin! ^_^
    Bu arada kitap fotoğrafındaki Çılgın Şapkacı ikonu çok hoş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Felsefe seviyorsan evet çok güzel bir kitap ama bana bir süre sonra fazla geldi :) Funko alamayınca bende böyle idare ediyorum şimdilik :D

      Sil