24 Aralık 2017 Pazar

Lucian - Isabel Abedi


Suse ciddileşti. ”Becky , şeyi düşündün mü , Lucian’ın belkide…bir insan…olmadığını ?” Başımı öne eğdim, “Hayır,” diye fısıldadım.Ama aslında düşündüğüm şuydu : Evet.”
Bakışları hüzünle doldu ve yüzüne yine o yumuşaklık, kırılganlık geldi. Sanki ince bir buz tabakasının üzerindeydi; sanki aramızda donmuş bir göl vardı ve bir tarafında o, öbür tarafında da ben duruyordum.
Ve birden, onun benim tarafıma, yanıma gelme isteğini hissettim. Ama korkusunu da; o kırılabilecek buz tabakasının çökebileceğini ve onun dibine, ölümcül soğuğa doğru çekilebileceğine dair. Bu çılgıncaydı ama gerçekten onun duygularını hissedebiliyordum. Sadece ne düşündüğü, benim için gizliydi.
Gözleri, bacağımın üzerinde açık duran ellerime takıldı. Sanki cevabı, ellerimin üzerinde arıyormuş gibiydi.
“Bilmiyorum,” dedi sessizce. “Ben kim olduğumu bilmiyorum.”

Yine takasla elime geçen,zamanında çok beğeni toplamış bir kitap.O zamanlar vampirlerden kurt adamlardan sıkılanlar için melek konulu olunca ilgiyi üzerine toplamış.Normalde melek konulu kitapları pek sevmiyorum vampirleri daha çok tercih ediyorum özellikle melekler erkek oldu mu itici geliyor bana.Ama bu kitapta karakterin melek olduğu gözümüze sokulmuyor onunla beraber ne olduğunu öğreniyoruz.

Kitap başlarda ağır ilerliyor hemen konuya girmiyor Vampir Akademisi gibi yavaş yavaş sonra biraz gizem sonuna doğru hız kazanıyor.Fantastik ama fantastik kısmının arka planda olduğu kitaplardan.

Puanım 3/5

2 yorum:

  1. Bu kitap çok okunmuştu gerçekten bir zamanlar :D Kapağını seviyorum sanki öyle hatırlıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak
      evet evet kapağı güzel gövde kısmı gibi siyah üstüne bir tüy sade ve güzel :)

      Sil