31 Aralık 2017 Pazar

Güle Güle 2017,Hoş Geldin 2018

Bir yıl daha bitti sıra geldi yılın favorilerini yazmaya.Bu yıl ilk defa kendime okuma hedefi koymuştum ama o sayıya ulaşamadım tabi ki bir ay diğer ayı tutmadı yazın okuyamadım filan.Ama diğer hedefim olan kitaplıkta uzun zamandır okunmayı bekleyenleri hallettim.Ne zaman bu ay şunları okuyacağım desem de zorlanıyorum.Bu sene spontane takılmayı düşünüyorum bakalım.

Okuma hedefim 75 kitaptı ama ben seneyi 54 kitapla kapattım.50'yi geçmek bile benim için güzel bir sayı.Film izlemeyi de yazın özlediğimden biraz abartmıştım günde iki üç film derken toplam sayı 137 film olmuş.Filmleri yazıyordum favori seçmek için ama bir ara unuttum o yüzden favori filmler iptal biraz.Ama şuradan neler izlediğime genel olarak favorilerime ulaşabilirsiniz.Dizilere gelince nereden başlasam nereye süner bilmiyorum güncel izlediklerim var arada yarım bırakıp devam ettiklerim var kalsın diziler kalsın.Ama bu sene bitirmiş olduğum ya da izlediğim dizileri ara ara yazmak istiyorum umarım başarabilirim kısa kısa spoiler vermeden türü hakkında filan.Evet biraz fazla boş zamanım var ondan izlediklerim sayıları bu kadar yüksek.

Şimdi favori kitaplarımı yazabilirim sıralamasız aylara göre yazacağım.
  • Ateşböceği Yolu - Kristin Hannah 
  • Marslı - Andy Weir
  • Rüzgarın Adı - Patrich Rothfuss
  • Beni Hatırladın Mı? - Sophie Kinsella
  • Ruhi Mücerret - Murat Menteş 
  • Ay Günlükleri Serisi
  • Kargalar Meclisi - Leigh Bardugo 
  • Karanlık Ateş - Karen Marie Moning
  • Kan Ateşi - Karen Marie Moning
  • Cehennem Makineleri Serisi
  • Hobbit - J.R.R Tolkein
  • Lockle Lamora'nın Yalanları - Scott Lynch

Herkese sağlık,huzur ve mutluluk dolu bir yıl dilerim.Güle Güle 2017 Hoş Geldin 2018.Mutlu Yıllar.

14 yorum:

  1. Hedefini geçemesende aslında başarmışsın. 50 kitap bile yeterli bence.
    Mutlu Yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinan blogruz

      Teşekkür ederim bende 50 kitap da güzel bir sayı diye düşünüyorum.
      Mutlu Yıllar :)

      Sil
    2. Kesinlikle güzel bir sayı :)

      Sil
  2. Çok izlemiş çok okumuşsun, nice nice senelere Devrik Cümleler :). Mutlu yıllar :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl daha çok izleyelim daha çok okuyalım inşallah.Sana da musmutlu güzel yıllar Öneri Makinesi :D

      Sil
  3. Ne çok izlemişsin öyle :-D Şu filmlerden bir liste falan yapsan aslında efsane olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazlıhan,
      yakında imdb top 250 maratonu bitecek o zaman kabarık bir liste yazacağım inşallah :) Mutlu Yıllar dilerim

      Sil
  4. Blogunun arka planı çok hoş olmuş :-)

    Ne çok film izlemişsin. Maşallah. Bu sene ben de daha çok dizi ve film izlemek istiyorum. gerçi bunu her sene istiyorum ama bu sene özellikle tatillerde izlemeye çalışacağım. Boş günde izlemek daha zevkli geliyor.

    2018'de bütün hedeflerimizi gerçekleştirelim inşallah :-) İyi seneler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere,
      teşekkür ederim kar temalı bir şeyler olsun dedim değiştirdim :)
      yazın bir ara kitaplara mola verdiğimde günde çerez gibi bir iki tane izliyordum ondan sayı baya oldu.

      Senin istatiklerinde çok güzeldi umarım bu sene daha da artar o sayılar :) İnşallah 2018 güzel bir yıl olur hepimiz için, sağlık mutluluk dolu mutlu yıllar **

      Sil
  5. Amanın neler görüyorum :D Nasıl bir film sayısı :D Tebrik ederim blogcan, kitap sayın da gayet iyi :)) Umarım 2018 çok güzel olur senin için :))
    Bu arada arka planına da bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak,
      ee insanın biraz boş vakti varsa film izlemeyi de seviyorsa sayı böyle oluyor :D
      umarım 2018 hepimiz için güzel geçer blogcannnn:D arka planı beğenmene sevindim :))

      Sil
  6. heeeey sana daaa, hannah teyze çok tatlı yaaa, sen de benim gibi film kasmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      hannah teyze tatlı da dram yaptı mı beni can evimden vuruyor :) senin film listeni de okudum maşallahı vardı :D

      Sil
    2. o film listelerinin devamı gelecek, çok olcak işte :) annenin örgüleri kadar :)

      Sil