2 Aralık 2017 Cumartesi

Kasım Ayında Okuduklarım | İzlediklerim


Sanki böyle bir yazı uzun zamandır yazmıyordum düzenli okuyamadığımdan dolayı.Kitaplığımda uzun zamandır okunmayı bekleyen kitaplarımı yavaş yavaş okuyorum.Aralık ayında da istediklerimi okursam geriye arada okunacak üst üstte okumayacağım kitaplar kalıyor istediğim de buydu umarım başarabilirim.

Bu ay toplamda 6 kitap okudum fotoğrafta olmayan Kayboluş var birde kardeşimin okulla ilgili kitabı.Genel olarak okuduklarımdan memnunum favorim Hobbit oldu tabiki de :) Tess Gerritsen'le de tanıştım sonunda.
  •  Hobbit 5/5
  • Kayboluş 3.5/5
  • Gül ve Avcı 3.5 /5 
  • Cerrah 5/5
  • Incarceron 3/5
İzlediklerim de güncel takip ettiğim diziler Arrow,The Walking Dead,Mom,İstanbullu Gelin bunlar dışında vakit buldukça Stranger Things'e bakıyorum güzel gizem dolu bir dizi 80'li yıllarda geçiyor bu olay da çok güzel.Birde Vatanım Sensin'e başladık annemle vakit buldukça onu da izliyoruz.

Bu ay film izlemeye imdb maratonu ile geri döndüm.Üstlerden başladım izlemediklerimi teker teker izlemeye çalışıyorum.Bazıları sıkıcı olsa da bari ilk 100 tanesini tamamlayım diyorum.
  • Arka Pencere 1954 
  • İyi,Kötü ve Çirkin 1966
  • Yedi Samuray 1954
  • Duyguların Rengi 2011
  • Sunset Bulvarı 1950
  • Şehir Işıkları 1931
  • Bir Zamanlar Batıda 1968
  • Kıyamet 1979
  • Terminatör 1984
  • Terminatör 2 1991
  • Modern Zamanlar 1936
  • Indiana Jones Kutsal Hazine Avcıları 1981
  • Yaratık 1979
  • Zafer Yolları 1957

İzlediğim filmlerden üstünü çizdiklerim harici memnunum.Sessiz film kategorisi için Charles Chaplin'nin Şehir Işıkları'nı tavsiye ederim çok keyifli bir filmdi.Modern Zamanlar da güzeldi ama diğer filmi daha eğlenceliydi.Siyah beyaz film kategorisi için gizem istiyorsanız Arka Pencere savaş dram tarzı olsun derseniz Zafer Yolları'nı tavsiye ederim.İyi Kötü ve Çirkin için ön yargıydım kovboy filmi olduğundan ama güzel vakit geçirdim keyifliydi.Aynı şeyi Bir Zamanlar Batıda için söyleyemeceğim onu pek sevemedim karakterlerini.

Kasım ayım böyle geçti gitti geldi Aralık umarım bu ay yavaş yavaş dolu dolu geçer herkese güzel günler dilerim.

15 yorum:

  1. Duyguların Rengi filmini çok merak ediyorum. Filmi beğenmişsin, ne güzel. ^_^
    Hobbit'in filmini çok severek izlemiştim ama kitabını hala okumadım. :/ Ama okuyacağım inşAllah. :)
    Umarım aralık ayın daha dolu dolu geçer! Emeğine sağlık. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel filmdi izlemini tavsiye ederim.Bende yeni okuyabildim kitabını film serisi kadar güzeldi kitabı da :) Umarım hepimizin dolu dolu geçer **

      Sil
  2. Duyguların Rengi'ni ve Indiana Jones'u izlemişim sadece, filmler konusunda hep geriden geliyorum :D Incarceron serisini çıktığında okumuştum. Konusu enteresandı ama zaman zaman sıkıcılaşabiliyordu sanki, öyle hatırlıyorum :D Verimli bir ay olmuş blogcan fightiiing :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende bol bol okuyorsun ben daha az okuyorum :D Evet evet doğru hatırlıyorsun tek düze ilerliyordu.İyi oldu blogcan darısı diğer ayların başına :)

      Sil
  3. Verimli bir ay olmuş ne güzel, ben de umarım seri okuma halime dönebilirim, bu ayı da bir kitapla geçirdim, o kitapla yeni aya girdim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun film izliyorsun,mektup yazıyorsun bunlar da güzel verimli şeyler :)

      Sil
  4. Kitap bloglarına şöyle bir baktım da genelde Kasım verimli geçmiş.Bu aya ait bir özellik mi acaba ? Hani kasvetli havada insan kitaplara sarıyor falan gibi 😁Mom bu sezonu yayınlanmaya başladı mı? Dizimag dan takip ediyorum dizileri orada yok ta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır yavaş yavaş kışa giriyoruz ya dediğin gibi bu havalarda kitaplar daha güzel okunuyor :) Yeni başladı sayılır telif yedi sanırım diğer sitelerden de kalktı en iyisi indirip izlemek görüntü kalitesi de daha iyi oluyor o zaman.

      Sil
  5. Hiç de bile yazın okuduğun kalın kitaplar sana yeter de artar bile :) Bende o zamanlar boş boş oturuyordum.Yine iyisin okumamazlık yapmıyorsun az da olsa ucundan kıyısından o da güzel bir şey.

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraf çok hoşuma gitti.

    Ben film konusunda biraz geride kaldım. Sen iyi izlemişsin. Kovboy filmlerini seviyorum ben. Özellikle İyi Kötü Çirkin favorilerim arasındadır. Müziğine bayılırım.

    Chaplin'in Modern Zamanlar'ını daha çok sevmiştim ben. Belki de ilk onu izlediğim içindir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere;
      Teşekkürler :)
      Benim boş vaktim biraz daha fazla ondan değerlendirmek iyi oldu.Güzel filmdi müziği de çok güzel dediğin gibi.Belkide ilkler hep daha özel olur ya :D

      Sil
  7. heeey terminator 1 ve 2, indiana jones çok eğlenceliler yaa :) arka tencere :) ise güzel. ya baksana bi de şeyi izleseneee. back to the future :) hoppit sevilmez miii :) asude de keyifli yiaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone

      Geleceğe Dönüş izledim kii çok da sevdimm :D

      Sil
  8. Incarceron çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif Sağlık

      Seveni çok kitabın ben ortada bir yerde kaldım :D

      Sil