21 Ekim 2018 Pazar

Bu Bizim Hikayemiz - Ashley Elston

Türü:Genç Yetişkin,Polisiye
Sayfa Sayısı:328

Arka Kapak Yazısı:O SİLAHI HEPİMİZ KULLANDIK. O SİLAHI HEPİMİZ ATEŞLEDİK.

O sabah River Burnu’nda ne olduğunu kimse bilmiyordu. Beş oğlan avlanmaya çıkmıştı. Sadece dördü geri dönmüştü. Oğlanlar arkadaşlarını öldüren kurşunu kimin ateşlediğini söylemiyordu, kanıtlar dördünün de suçlu olabileceğini gösteriyordu.
Kate Marino’nun bölge savcısının yanındaki stajı çok havalı bir iş değildi. Daha ziyade okuldan erken çıkmak ve üniversiteye başvururken faydalı olması için bir mazeretti. Fakat bir gün patronu Bay Stone’a önemli bir dava verilmişti: Küçük bir kasaba olan Belle Terre’in gördüğü en büyük dava. River Burnu Oğlanları herkesin dilindeydi. Kazanın gerçekleştiği sabah yapılan kan testleri onları kötü gösterse de, bölge başsavcısı davayı olaysız bir şekilde bitirmek istiyordu. Sonuçta rütbesini onlardan birinin ailesine borçluydu.
Kate davanın üstünün kapatılmasına izin vermeyecekti. Kendi sırlarından önce başkalarınınkileri ortaya çıkarmak zordu ama Grant için adaletin sağlanmasını istiyordu. Fakat Kate, olayı araştırırken hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını öğrenmişti. Gerçeğe tehlikeli bir şekilde yaklaştıkça Kate şüphelenmeye başlamıştı: Yaşananlar gerçekten kaza mıydı?
Bir an önce gerçekler ortaya çıkmazsa birden fazla hayat tehlikeye girecekti. Kate’inki de dahil.


Yorumum:Bu kitaba başlamadan önce Gölge Ateşi'ni okuyordum ama o kitap beni biraz buhranlara soktuğu için araya beni bu durumdan çıkaracak kolay hızlı okumalık kitap almak istedim.Elim bu kitaba gitti polisiye olduğunu düşündüğümden merak ederek hızlıca okurum diye düşündüm ki öyle de oldu.Kitap ilk başından sonuna kadar merak uyandıracak şekilde devam ediyor ne oldu nasıl oldu.Okudukça herkes şüpheli gözünüzde acaba o mu yaptı yoksa o yaptı da suçu başkasının üstüne mi atıyor.Sadece zaman zaman Kate'in gözüyle olan soruşturmalarda sıkıldım onun dışında hafif hemen okunup bitiyor kitap.

Okumadan önce bu kitabın polisiye olduğunu düşündüğümü söylemiştim ama okudukça hafif polisiye daha çok genç yetişkin kitabı olduğuna karar verdim özellikle son suçlunun bulunup ifşa edildiği kısım polisiyeye göre biraz amatörce kaçıyor.Ve olaylar liseli gençler arasında geçiyor onlar etrafında şekilleniyor.Her yaştan herkesin okuyabileceği bir kitap Bu Bizim Hikayemiz tavsiye ederim.Herkese mutlu pazarlar.

Puanım 4/5

8 yorum:

  1. son yazımı okusanaaa. senin de güvenli değil gözüküyooo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      okumuştum yazını kontrol etmiştim dediklerin yapılı sadece bir kaç s eksikti ondan mı ki ekledim şimdi hala mı aynı ki bilemedim.

      Sil
    2. ne güzel o zaman teşekkürler deep:)

      Sil
  2. hımm tavsiye ediyon piku aklımda olsuun :)

    YanıtlaSil
  3. Yorumunu bir hafta gecikmeyle okudum. Mutlu pazarlar canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      olsun yine pazar günü denk gelmiş ne güzel musmutlu pazarlar :*

      Sil