28 Aralık 2016 Çarşamba

Güle Güle 2016

Sınavlarımdan dolayı dönem içinde çok az kitap okumuştum hatta hiç denecek kadar.Asıl dolu dolu kitap okumaya Haziran ayında başladım.Bu yıl okuduğum kitap sayısı 46.Çok uğraştım bu ay 50 olsun diye ama zorlamamak lazımmış olmadı.Her ne kadar yılın yarısında katılmış olsam da benim için çok güzel bir sayı.Bu kadar çok okuyabilmemin bir diğer nedeni kütüphane.Hem kitapların süresi olması hemde okuyup yenisini almak istiyor insan.Kütüphanenin katkısı da çok bana bu yönde.Sevmediğim bir huyumu da bıraktım.Bazı zamanlar beğenmesem de kitabı bitirmeye zorlardım kendimi ama artık bu konuda vicdanım biraz daha rahat beğenmiyorsam bırakıyorum belki başka zaman tekrar denerim.Genel olarak okuduğum kitaplardan memnunum bir kaç tane beklentimin altında çıkan var.Listeleyeceklerim en beğendiklerim okuduğum sıraya göre yazıyorum belli bir sıralama yok hepsi çok güzeller.
  • Şampiyon - Marie Lu 
  • Tozlu Rüyalar Kitapçısı - Cynthia Swanson 
  • Satranç - Stefan Zweig 
  • Ejderha Dövmeli Kız - Stieg Larsson
  • Çizgili Pijamalı Çocuk -John Boyne
Takıntılı olduğumdan bahsetmişmiydim.Evet zaman zaman çok gereksiz şeylere takılabilirim.Mesela dedim ya sınavlardan çok okuyamadım evet sınav zamanı elime kitap alamıyorum film izleyemiyorum hal böyle olunca çok bunalıyorum kendime işkence ediyorum farkındayım.Neyse sınavlar bitti kitap okuyacağım ilk başta çok merak etmediklerimi kitaplığımdan okuyum eritiyim dedim.Çok merak ettiklerim güncel serilerden bir kaç tane de var elimde ama yok onları 2017'ye saklıyorum.Neden bu sene tam manasıyla istediğim gibi okuyamadım.Güzel kitapları önümüzdeki yıla saklayayım okuduklarım listem hepsi bir arada güzel gözüksün.Ne kadar saçma bir takıntı değil mi?Merak ettiğim ama almadığım ya da alamadığım bir kitabın e kitabını görüyorum internette ama okuyamıyorum neden kitaplıkta okunacak kitap var onlara ayıp olur.Halbuki bir e kitap bir normal kitap okunur değil mi.Fazla takıntı yapıyorum böyle şeyleri.Şükür ki Aralık ayının son demlerindeyiz yeni yıla gireceğiz sanırım artık kasmama gerek kalmaz :) 


Gelelim filmlere,dizilere.Geçen yıllarda dizileri filmlere tercih etmiştim deli gibi dizi izliyordum.Tabi birde bitmiş kaliteli dizilerinin olmasının payı büyük.Bu sene de tam tersi filmlere ağırlık verdim bir süre de böyle olucak sanırım.İzlemediğim film listem baya kabarık.Yine genel olarak izlediğim filmlerden de memnunum.59 tane film izlemişim.Benim için güzel bir sayı.Sınavlar bittikten sonra direk filmlere saldırmıştım.Bir ara günde iki film izliyordum nasıl özlemişsem.Şu sıralarda öyle izlediğim filmlerden genel anlamda memnun olunca filmi kapattıktan sonra ertesi gün ne izlesem ki diye düşünüyorum.Imdb 250 listesini azaltmak istiyorum.Birde benim kendi listem olunca listeler hayli kabarık :)

Diziler de ise güncel olarak takip ettiğim 3 yabancı dizim var.TheWalking Dead,Arrow,Teen Wolf.
Teen Wolf bu sezon final sezonuymuş ya her ne kadar ergen dizisi deseler de ben çok beğeniyorum o diziyi.Pretty Little Liars 'da bir diğer çok beğendiğim ve yazın final sezonu başlayacak olan bir dizi.Pll'yi bütün sezon izlemeyi sevdiğim için 6.sezonun ikinci yarısını daha izlemedim final sezonunun başlamasını bekliyorum.Daha Game of Thrones'in 6.sezonunu izlemedim.Evet kış gelmesini bekliyordum diziden daha çok keyif alabilmek için.Ocak ayında izlenecekler listesinde kendisi.Bu dizi hakkında da bir ilki başardım hiç spoiler almadım.Kaç ay boyunca takip ettiğim dizi haber sitelerine girmedim sırf spoiler alırım diye.Sosyal medya da kullanmadığım için tertemiz Game of Thrones beni bekliyor.Bu ay bitireceğim bir Türk dizim var Adını Feriha Koydum,Tv 2 günlük olarak tekrar verince takıldım kaldım oda az bir bölüm kaldı bu ay bitecek.

Benim bu sene yaşadığım kitap dizi,film maceram böyleydi.Umarım 2017  yılı da bundan daha dolu dolu geçer.

2 yorum:

  1. Sınav dönemi benim için de işkence ama kendimi zorlamıyorum :D Kitap okuyorum, dizi izliyorum, blog yazıyorum -bkz bu hafta final haftam- :D Umarım bunları yaptığım için pişman olmam :D Ben de tam şu an, 2016 temalı yazımı hazırlıyordum :D
    Bu arada Çizgili Pijamalı Çocuk'u ben de çok severim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence olmazsın ben öyle olamadığım için pişmanım boş yere kendime kasmış oluyorum :) Yaz yaz okuyalım :D

      Sil