17 Ekim 2017 Salı

Kitap Alışverişi

Evet kitap alışverişi yapmayacaktım evet kendime söz vermiştim ve Nisan ayından bu yana gerçekten de alışveriş yapmıyordum.Takas bile yapmıyordum yeni kitaplarım olmasın diye.Ama şöyle bir durum var güncel yani popüler kitap almadım hepsi eski hatta basımı olmayan kitaplar ondan bunu tam olarak keyif alışverişi olarak saymıyorum.Belki biraz da kendimi öyle avutuyorum :) 


Markete gittiğimde mutlaka kitap reyonuna uğrarım özellikle Epsilon Yayınları'nın kitapları çok uygun fiyata olabiliyor.Tabi yine öyle ama serilerin ya orta bir kitabı var ya da son kitabı geçmiş senelerde o serileri toplu almadığıma hep pişmanım nasıl olduysa ortadan kayboldular.Yine pazar günü bakınırken aklımda hiç kitap almak yok tabi olsa bulamazdım sanırım karşıma birden İntikam Ateş'i çıktı aslında bende bir tane daha var bundan ama ukitaptan takasla alınca önde yazı var uygun fiyatı olunca almak istedim.Diğerini takas yaparım büyük ihtimal.Yine gezerken Sandra Brown'un polisiyesine rastladım.Zamanında romantik kitabını okuyup beğenmemiştim ama Şule Uzundere Blogundan Şule polisiyelerin iyi olduğunu söyleyince merak ettim bende kitap yurdunda da olumlu yorumlar beğeneceğimi umuyorum.İkisini toplam 17 aldım.


Asıl bomba burada nereden estiyse Zebramo'ya girdim aklımda olan kitaplara bakmaya tabi ilk aklımda Nora Roberts kitapları var.Ve bir satıcı çok uygun fiyata bir çok kitabını koymuştu başladım profili incelemeye.Tabi ilk gözüme Nora'nın kitaplarını kestirdim.

Eve Dallas serim neredeyse bir kaç kitap harici tam bir iki kitap var onları pdf okuyacağım umudu kestim çok pahalılar.Seriye başlamış olsam da Çıplak Ölüm'ü bu fiyata bulmuşken almak olmazdı.Yine yazarın kitap yurdundan yorumlara bakarak seçtiğim bir kaç kitabını daha istiyordum bu alışverişimle de neredeyse onları da tamamlamış oldum.


Dedim toplu alırsam belki indirim olur zaten fiyatı çok uygun piyasada bulunmayan kitaplara göre.Lisa Kleyspas gözüme çarptı.Bende takasla gelen iki kitabı var daha okumadım ama bu yazarın da şuan için bir çok kitabının basımı yok beğenip beğenmeyeceğimi de bilmiyorum.Okumaya ara verdiğim dönem kaçırdığım okumadığım şimdilerde okumak istediğim bir çok seri var ve sanki bir kaç sene daha geçse bulmam daha da zorlaşacak diye bu fiyata bulmuşken almak olmaz dedim.Bende olmayan kitaplarını aldım.On kitaba da toplam 50 lira verdim.İkinci el gibi de değiller temizler sahaflardan almak yerine de bu tip siteler daha temiz daha düzgün oluyor arada bakmanızı öneririm.Benim aldıklarım bunlardı geriye bunları keyifle okumak kalıyor.Herkese bol kitaplı günler dilerim.

9 yorum:

  1. Vaay orada bir ateş serisi kitabı gördüm bayılırım.bende almayacağım diye diyete girip kendime söz vermiştim ama bugün kitap fuarına gidince yine dayanamadım aldım birkaç tane yahu. Çok güzel kitaplar almışsın sende güle güle oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fuar da olur bak her zaman olmuyor sonuçta bu tip şeyler istisna olabilir bence:)
      Eminim sende çok güzel kitaplar almışsındır güle güle oku :)

      Sil
  2. Kirli Oyun'u okumadım. Şimdi Kitap Yurdu'nda yorumlarına baktım da okuyanlar çok beğenmiş. Sen yine de beklentini düşük tut, beklenti yükselince kitap çok güzel olsa bile hayal kırıklığı yaşayabiliyorsun.

    İyi okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapları alırken heyecanlanıyorum ama başlarken beklentisiz başlıyorum ki dediğin şeyle karşılaşmamak için.Kirli Oyun bende yok dersen alıp yollayabilir malum zor bulunan bir yazar mesaj atman yeterli :)
      Teşekkürler

      Sil
  3. Güle güle okuyun hepsini :D Bu yazarı hiç bilmiyorum kalemi ve akışı nasıl biraz bahsederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl desem yazarın yarattığı karakterler çok hoş,eğlenceli olayların gidişatı sakin ama merak uyandırıcı ama yeni aksiyon hareketli kitaplarını okuyanlar belki sevmeyebilir.Eski kitapları yazarları okumayı sevdiğimden benim severek okuduğum bir yazardır.

      Sil
  4. Daha iyi senin olsun inşallah teşekkürler :)

    YanıtlaSil