20 Ekim 2017 Cuma

Mekanik Prens - Cassandra Clare (Cehennem Makineler #2)

 
Londra Enstitüsü’ndeki dengeler hiç bu kadar hassas olmamıştı. Konsey, Charlotte’ın gücünü elinden almak ve bu gücü, ahlak değerlerinden yoksun, gözünü iktidar hırsı bürümüş Benedict Lightwood’a vermek istiyordu.
Will, Jem ve Tessa, Enstitü’yü ve Charlotte’ı kurtarma umuduyla Mortmain’in geçmişiyle ilgili sırları araştırmaya karar verdi. Ancak tek keşfettikleri düşmanın amacı değildi. Aynı zamanda Tessa’yla ilgili huzursuz edici Gölge Avcısı bağlantısını da öğrendiler. Zaten Will ve Jem’in ilgisi arasında kalan Tessa, kendisinin bizzat bir “canavar”a dönüşmesine Gölge Avcıları’nın yardım ettiğini öğrenince başka bir seçimle daha yüz yüze gelecekti

Macera kaldığı yerden devam ediyor.İlk kitap öyle bir yerde bitmişti ki çok merak ediyordum.Özellikle Will ve onun neden öyle davrandığı konusunda.Bu kitapta ise bu konuda tam bir bilgi sahibi oluyoruz.Ve biraz içimiz burkuluyor.Biraz da Tessa ve onun ailesi  hakkında bilgi sahibi oluyoruz ama hala bazı şeyler muallakta ve son kitapta açıklanacağını umuyorum.Tessa kadar bende merak ediyorum onun ve ailesinin ne olduğunu.Karakterler hakkında bilgi sahibi olurken Enstitü tehlike altındadır Charlotte'nin elinden alınıp dost görünümlü düşman birine verilmesi söz konusudur.

İkinci kitap olduğundan sanırım karakterlere alıştım ve kitabı daha hızlı okudum olaylar aktı gitti.Normalde böyle kitapları okurken az da olsa ikinci kitapta daha çok hareketlilik heyecan,aksiyon ararım ama bu kitapta ilki kadar normaldi.Normal ama yazarın kalemi olayları anlatış şeklinden sanırım sıkılmadan okunuyor merak ediyorsunuz sakin ama keyif verici bir okumaydı.

Puanım 5/5

5 yorum:

  1. Sorma ne haldeyim sorma kederdeyim :) Kitap bitti ama ben sanki hala onlarlayım :(

    YanıtlaSil
  2. ya ben bu seriyi okumadan önce Ölümcül Oyuncaklar Serisi'ni okudum ilk filmini izlemiştim onun Kemikler Şehri sonra kitabı olduğunu öğrenip seriye başladım bitirdim. Sonradan araştırınca bu serinin ondan önce okunursa daha iyi olacağını öğrendim çünkü daha önce yazılmış galiba. son kitabında da o seriden esintiler ve karakterler görülüyordu. spoiler kısmını pek okuyamamış olsam da güzel yorumlamışsın kitabı yakın zamanda okumam gerekiyor gibi hissediyorum sen böyle anlatınca. neyse yorumun için ellerine sağlık. sevgiyle kaaal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyleymiş üçüncü kitaptan sonra spoiler yeme riski varmış bende ondan ilk bu seriyi okudum,serileri sonradan okumanın faydaları :) Karakterleri ortamı çok güzel bence de yakın zamanda okumalısın tadı damağımda kaldı desem yeridir.Yorumuna sağlık Sevgilerr *.*

      Sil
  3. Yüksek bir puan vermişsin.Ara ara farklı tarz okumak gerek aslında.Bu kitap benim için farklı bir tarz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bazen diyorum farklı tarz okusam diye ama işte insan sevdiğini kolay kolay bırakamıyor yaş ilerlese bile :D Kafa dağıtmak istendiğinde bu tarzlar iyi olabilir.Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil