28 Ekim 2017 Cumartesi

Dört - Veronica Roth

VeronicaRoth, dünya çapında çok satan UYUMSUZ serisine, okurların çok sevdiği Tobias’ın, yani Dört adlı karakterin gözünden yeni bir kitap ekliyor. TRANSFER, ÇÖMEZ, OĞUL ve HAİN başlıklarından oluşan dört hikâyeye ek olarak Tobias’ınTris’le yaşadığı çok özel anların kayıtlarını da içeren DÖRT, Tobias’ın geçmişine ve kalbinden geçenlere dair heyecan verici ipuçları barındırıyor.
Efsanevi UYUMSUZ üçlemesinin başlangıcına tanık olmaya hazır mısınız?
Önce kendime bir maşallah demek istiyorum bir kaç aydan sonra düzenli kitap okuduğum için nazar değmesin diyorum kendime.

Kitap yorumuna geçecek olursam Uyumsuz serisinin ilk kitabını sevmiş Kuralsız kitabında biraz sıkılmış Yandaş da da nasıl olsa filmi çıktı sıkılmaya gerek yok diyerekten okumadım.Ama hep aklımda Dört'ü okumak vardı ilk kitaptan ve filmden sonra bu yüzden zaten takaslamadım kendime sakladım saklamaya da devam edeceğim.

Yazar en başta Tobias'ın yani Dört'ün gözünden anlatmaya başlamış ama otuz sayfa sonra tıkanmış Tris'den tekrar başlamış.Yine de Tobias'ı unutmamış onun hikayesini hayatını da kısa olsa da yazmış ki iyi de yapmış kitabı beğendim Uyumsuz serisine göre daha akıcı bir kitaptı.Tobias'ın hayatını nasıl Dört olduğunu anlatırken son kısımda Uyumsuzun bazı kısımlarını onun gözünden de anlatmış yazar bu da güzeldi.

Kitabın belli başlı bir aksiyonu yok Uyumsuz serisini okuyanlar Dört'ü merak edenlerin okuyacağı güzel bir yan kitap diyebiliriz.

Puanım 5/5 

7 yorum:

  1. ben sevgili kitap danışığım esmaya sordum ilk kitabını okumuş ama kitap gidiyorum geliyorum gibi şimdiki zaman diliyle yazıldığı için diline adapte olamadığını seriyi okumayacağını söyleyince filmini izlemeyi seçtim. filmleri hoşuma gitti ama nedense sen böyle okumuş yorum paylaşınca içimden okuma isteği gelmedi değil. güzel yorumlamışsın umarım bu okuma düzenin de hiç bozulmaz böyle devam eder. sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyumsuz'u okudum iyiydi sonra Kuralsız'ı sündüre sündüre okudum Yandaş'da okuyasım kaçtı baktım film serisi de var dedim oradan devam edeyim :D Ben dilinden ziyade konu sanki sündürülmüş ağır gibi ilerledi hevesim kaçmıştı.Bence okumak istersen serisi boşver Dört'ü oku :) Amin amin inşallah bozulmaz da okurum hep böyle sevgilerimle *.*

      Sil
  2. Okuyorsun aslında kütüphaneden kitap alıyorsun da ince kitap okuduğun için yazla karşılaştırınca tabi okumuyormuşsun gibi geliyor sana :) Bence Uyumsuz serisinin en güzel kitabı Dört'tü.

    YanıtlaSil
  3. ay uyumsuzun sonları çok önemli diil diyosuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç okuyasım gelmedi benim filmdeki sonla idare etmeyi düşünüyorum :D

      Sil
  4. Serinin ilk kitabını çok sevdim ama ikinci kitabını yarım bıraktım. Normalde kitapları yarım bırakma gibi bir alışkanlığım yok ama bu seride öyle oldu. :/ Aslında 2. kitap da güzeldi ama böyle oldu işte. :) Öyleyse bu temponu koruman dileğiyle! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle beğenerek başladım ama yarı yolda fire verdim :D Sonra bıraktım gitti ama Dört'ü beğendim bence sende okumalısın seride en güzel kitaptı bence ben çok beğendim .Güzel yorumun için teşekkürler *.*

      Sil