4 Ekim 2017 Çarşamba

Taze Bitti : Teen Wolf


İzleyenler bilir yakın bir zamanda 100.bölümüyle ekranlara veda eden bir dizi ile karşınızdayım.Dizinin konusu adından da belli kurt adamlar ama ilk sezondan sonra sadece kurt adamların olmadığı daha farklı şekil değiştirenlerin de olduğu bir dizi Teen Wolf.Dizi arayışında başlamıştım bu diziye güncel olarak ilk sezon yani işte dedirtiyordu ama ileriki sezonlar bu lafımı yerin dibine gömdürdü.İlk sezon gerçekten ergen tarzı bir şeydi ama sonra hiç mi hiç ergence olduğunu sanmıyorum.Ergence olsa ne olur hem insanın sevdiği türü izlemesinin ya da okumasının yaşla bir alakası yoktur.

Her sezon farklı bir sorun farklı bir yaratık ya da şekil değiştiren ile karşılaşılıyor ve tabi ki sezon sonuna kadar olay yavaş yavaş çözülüyor.Öyle ki ilk sezonlar 12 bölümden oluşurken son iki sezon 20 bölümden oluşmakta.Keşke yine 12 bölüm olsaydı da bir iki sezon daha izleseydi demedim değil.

Nadir sıkılmadan izlediğim fantastik dizilerden birisidir Teen Wolf.Bu tip dizileri izlemenin yaşı olmadığını düşünüyorum kolej,arkadaşlık tercih meselesidir.Supernatural izlemedim ama izleyenlerin sevebileceği bir dizi olduğunu düşünüyorum.Sürükleyici merak uyandırıcı karakterleri çok iyi.Özellikle Stiles ve Ldyia favori karakterlerimden ikisi.Derek,Peter,Argent ise yan karakterlerden favorilerim.

Diziyi Ateş Serisine benzetiyorum biraz aslında diziyi de değil içindeki yaratıkları çok farklı yaratıklar ve konu var dizide.Ben diziyi güncel izleyip bitirdim dediğim gibi bir iki sezon olsaydı daha izlerdim,spin off'u çıkma durumu var ama karakterler farklı olur büyük ihtimal izler miyim emin değilim.Bu sene The Originals'da final yapacak reyting mağduru olarak bir diğer fantastik dizim daha bitmiş olucak sanırım geriye ara ara takip ettiğim The Vampire Diaries kaldı onunla yetineceğim artık.

Bu tip dizileri sevenler için hali hazırda bitmiş 6 sezonluk bir dizi var ilk sezona aldırmayın bence devamını getirin umarım seversiniz.

9 yorum:

  1. Benim de çok merak ettiğim bir dizi! İnşAllah bir ara başlayacağım ama ne zaman? :) Bu arada kesinlikle katılıyorum, bu tip dizilerin yaşı yoktur! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hali hazırda bitmiş bir dizi şimdiden keyifli izlemeler umarım sende çok beğenirsin :)

      Sil
  2. Yorumunu okuyunca merak ettim :)
    Mutlaka izleyeceğim canım.
    Paylaşım için teşekkürler.
    Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik severler bakmalı ,güzel yorumun için teşekkür ederim *.*

      Sil
  3. Supernatural'a başla bence sen de :D Gerçekten mükemmel, ben de Teen Wolf'a başlayayım uygun olduğumda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun olunca gözüm korkmuyor değil Supernatural'den ama eklerim listeme uygun zaman bulunca fantastik bulamayınca izlerim :D

      Sil
  4. Bu diziye bayılıyorum. :) Stiles Stilinski :)

    YanıtlaSil