22 Kasım 2017 Çarşamba

Cerrah - Tess Gerritsen (Rizzoli and Isles #1)



Sonunda seriye başlayabildim.Elimde daha önce serinin devam kitapları vardı ama ilk kitap olmayınca başlamak istemiyordum.Kitabın konusu kadınları acımasızca katleden bir katil ve onu yakalamak isteyen iki dedektifi konu alıyor.Tipik polisiye kitabının konusu.Kitaptaki dedektiflerden biri erkek biri kadın.Dizisinde ikisi de kadın acaba değiştirdiler mi yoksa ilerleyen kitaplarla da dedektif Rizzoli Isles ile tanışacak mı merak ediyorum.Dedektif Rizzoli'nin diğer erkek dedektifler tarafından dışlanması olayların dışında tutulması ama onun soğukkanlılıkla yaklaşıp olayları çözmesi iyiydi.

Yazar doktor olduğundan konu da biraz tıpla ilgili oluyor tanımlar terimler filan ama çok da yadırgamadım bu durumu diğer okuduğum polisiyelerden farklı olduğu için beğendim.Yazar araya katilin de bazı olayları uzaktan takip ettiği onun düşüncelerini de eklemiş bu çok iyiydi.Hatta daha fazla bile olabilir bazı kitaplardan alıntılar yapıyordu katil onun yerine neler yaptığını ne düşündüğünü daha çok okumak iyi olurdu.Gerilim ve polisiye sevenlere tavsiye ederim.

Puanım 4/5

8 yorum:

  1. ivit süper heycanlıııııı. baksana dizisi de vaaaar. adı da rizzoli ve isles.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizisi biraz beklesin en azından seride biraz ilerleyene kadar :)

      Sil
  2. Rizzoli en sevdiğim polisiye seridir, senin de beğenmiş olmana çok sevindim<3 Dizideki Maura karakteri yanlış hatırlamıyorsam 3. kitapta geliyordu. Serinin devamını da keyifle okuyacağını düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecan yaptım şimdi araya bir kaç kitap koyduktan sonra okurum herhalde devamını da hazır kitaplar elimde varken :)

      Sil
  3. Bu seriden birkaç kitap ben de okudum ve sevmiştiim, akıcı ilaç gibi bir seri :D

    YanıtlaSil
  4. Tess Gerritsen, hiç okumadığım ama ismini sıkça duyduğum bir yazar. Bir gün okur muyum acaba? :)
    Yazarın doktor olduğunu bilmiyordum bu arada. Çok öz, hoş bir yorum, emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerilim polisiye seviyorsan denemelisin :) Yorumuna sağlık **

      Sil