2 Kasım 2017 Perşembe

Serseri -Rachel Vincent (Dönüşüm Serisi #1)

ATEŞLİ, DİŞİ... VE KEDİ
BUFFY İLE KEDİ KIZ’IN BULUŞMASINA HAZIR MISINIZ?
Tepeden tırnağa Amerikalı bir yüksek lisans öğrencisi gibi görünüyorum. Ama ben kedi adam soyundanım; isteyince kocaman bir kediye dönüşebiliyorum. İki farklı dünyam var.
Ailem ve Gurur sürüm benim için planlar yaptıysa da, türümün devamını getirmem adına yapılan bütün bu baskılardan kaçtım ve kendime normal bir hayat kurdum. Ta ki o Serseri’nin saldırdığı geceye kadar.
Serseriler hakkında uyarılmıştım; bunlar, devamlı benim gibi çekici, dişi ve doğurgan kediler arayan, Gurur sürülerine bağlı olmayan kedi adamlardı. Ben karşıma çıkanla baş edebilmiştim, ama sonradan iki bekâr hemcinsimin ortadan kaybolduğunu öğrendim.
Gurur sürümün beni geri çağırması için bu tehlike sinyali yeterliydi Güya bu kendi güvenliğim içindi. Ya, tabii. Ama ben uysal bir yavru kedi değilim. Arkadaşlarımı bulmak için karşıma her ne ya da her kim çıkarsa çıksın üstesinden geleceğim. Kollayın kendinizi, Serseriler… çünkü keskin pençelerim var ve onları kullanmaktan çekinmem.
Kitabımızın baş kahramanı Fayte ailesinden uzakta üniversite kalarak sürüden ayrı bir hayat sürmektedir.Ama bir süre sonra sürü içinde Serseri olarak adlandırılan birinin sürüden kızları kaçırması sonucu ailesi olaylar çözülene kadar kızlarının yanına dönmesini ister.Fayte istemese de sürüsüne dönmek zorundadır.

Yine sahaftan bir zamanlar aldığım ama okumadığım uzun zamandır bekleyen bir kitabı daha bitirdim.Hatta dikkat etmemişim alırken bandrolü yok korsan mı değil mi bilmiyorum.Neyse kitabımız fantastik bir roman ama alışılmışın dışında vampirler kurt adamlar değil.Kedilere dönüşebilen bir Gurur sürüsü.Kedi ama siyah jaguar gibi devasa boyutlarda kedilere dönüşüyorlar.Fayte'nin beş tane erkek kardeşi vardır.Kalabalık güzel eğlenceli bir aileydi.Böyle kalabalık kardeşli aileleri sevdiğimden böyle kitapları okumayı da seviyorum.Eğlenceli oluyor tabi kardeşler iyi geçinirse.

Daha önce okuduğum fantastiklere benzemiyordu ben biraz daha vampirciyim sanırım.Yine de kedi insanları okumak da güzel farklıydı.Seri beş kitaptan oluşuyor belki bir gün devamını getirebilirim asıl yazarın diğer serisini daha çok merak ediyorum.Diğer fantastik yaratıklardan sıkılanlar için tercih edilesi bir kitap.

Puanım 4/5

19 yorum:

  1. ay aman seriyse hiç girmeyiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az da değil 5 kitaptan filan oluşuyor kalsın kalsın :D

      Sil
  2. Kedi deyince ilgimi çekti ama başladığım serileri bile bitiremedim hala :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde bitirmediğim seriler mevcut ama işte insan farkında olmadan bir seriye daha başlayıveriyor :D

      Sil
  3. Aslında çita jaguar filan desek kedi bunların yanında yavru gibi kalıyor :D

    YanıtlaSil
  4. Etkileyici farklı genç-yetişkin tarzda bir şeye benziyor ama daha aciliyetli kitaplar var bekleyebilir. Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dursun dursun kaçmıyor bir yere seri :) Sende blogcan sevgiyle kal **

      Sil
  5. aslında harika bir şeye benziyor fakat edirim diye şimd listeye alsam bir 5 yıl falan geçer elime geçmesi o sebepten bir türlü elime gelirse okunur :D keyifi okumaların olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki Kerem filan alır denk gelir sende okursun :D Teşekkürler sevgilerle

      Sil
  6. heey son yazıma bi bak ama olar mığğğğ :)

    YanıtlaSil
  7. Deep de blog tanıtımını gördüm gelip takipçin oldum. Çok değişik bir konu gerçekten ama açıkcası hoş hoşlandığım bir tarz değil, ama ne olursa olsun kitap tanıtımı yapmanız bile yeterli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoş geldiniz:) İşte bizim gibi gençlerin okuduğu fantastik şeyler herkese hitap etmeyebiliyor.Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  8. Deep Tone sayesinde kolayca haberdar oluyoruz bloglardan. Adresi öğrendim. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de Deeptonu takip ederek izini buldum. Takipteyim :))

    YanıtlaSil