27 Kasım 2017 Pazartesi

Incarceron - Catherine Fisher


Bu Hapishane Canlı...
Bir hapishane hayal edin: Öyle büyük ki içinde hücreler ve koridorlar, ormanlar, şehirler ve denizler var.
Bir mahkûm hayal edin: Belleği yok, Dışarı’dan geldiğine emin, oysa Hapishane yüzyıllardır kapalı ve şimdiye kadar oradan kaçabilen yalnızca tek bir kişi var.
Bir kız hayal edin: Bir malikânede, zamanın yasaklandığı bir toplumda yaşıyor; bilgisayarlarla yönetilen bir 17. yüzyıl dünyasına kapatılmış, istemediği bir evliliğe mahkûm, hem korktuğu hem de gerçekleşmesini arzuladığı bir suikast komplosuna karışmış.
Biri içeride, diğeri dışarıda… Ama ikisi de tutsak.
Incarceron’u hayal edin.
Hem ürkütücü hem çok çekici ve bağımlılık yaratacak yeni bir serinin başlangıcı.
“Dikkat çekici bir fütürist roman, nefes kesici bir tempo, zekice kurgulanmış
bir olay örgüsü ve her iki mekânın tasarımında harika detaylar... Zamanlaması mükemmel, şaşırtıcı olaylar ve muhteşem bir son. Kesinlikle okunmalı.” -The Booklist
 Bana bu ay duraklama devrini yaşatan kitap sorun kitapta mı bende mi bilmiyorum.Kitap yorumlarına bakıyorum herkes bayılmış sonra kitap yurdu yorumlarına bakıyorum benimle aynı fikirde olanlar var rahatlıyorum.Konu çok güzel düşünsenize canlı bir hapishane var içindekiler hapishanede olduklarının farkında değiller dışarı diye bir yerin varlığından bir haberler ama gel gör ki işleyiş.Yazar okuyucuyu kendine bağlayamıyor bence ilk 20 sayfa ne olup bittiğini hiç anlamadım sonra anladım bu seferde isimleri birbirine yakın kullanmasından karıştırdım.Kitabı elime elıyorum okuyorum okuyorum ama bitmiyor benim için öyle bir kitaptı.

Yazarın anlatımında bir sıkıntı vardı.Daha başarılı bir yazarın elinde böyle bir konu olsa çok daha farklı şeyler ortaya çıkarırdı.İçinde aksiyon var ama ben aksiyonu hissedemedim çok umutluydum bu kitaptan ama olmadı.Benim yorumuma bakarak okumamazlık etmeyin çünkü seveni çok ben sevmedim belki siz çok seversiniz kim bilir.

Puanım 3/5

11 yorum:

  1. hımm peki okumam ben deeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da fazla güvenme derim :) Ama daha iyileri olduğunu düşünüyorum.

      Sil
  2. örgüleriniz de cicişmiiiş :)

    YanıtlaSil
  3. Bende daha iyilerini okuduğumu düşünerekten bunu biraz harcanmış basit olarak buldum ya da okuma zamanını doğru tutturamadım bazen kitapları geriden okumanın zararları zamanında güzel olan daha güzelleri çıkınca sönük kalıyor.

    YanıtlaSil
  4. goodreads te ilk üye olduğum sıralar okumak için en başta işaretlediğim kitaptı kendileri. ama aradan kaç yıl geçti hala ve hala okuyamadım senin yazınla karşılaşınca tekrar aklıma geldi ama olumsuz yorumlara rastlamıştım sende işleyişi pek beğenmemişsin gibi duruyor bence konu gerçekten güzel ama işleyişte özgünlük kadar önemli ve böyle güzel bir konuyu kötü işlemişse gerçekten yazarın eserine yazık olmuş yine de İlkay'ın yorumunu gördüm katılıyorum zamanlama önemli bazı kitaplar açısından belki öyle bir zamanda okurum ki bende gerçekten beğenirim. detaylı güzel yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şunu fark ettim bende zamanında popüler bir kitabı merak ediyoruz okuyamıyoruz sonra yıllar geçiyor merak katlanıyor okuyoruz ve hayal kırıklığı oluyor belki o zaman okusak o heyecanla beğeneceğiz ya da beğenmedik diyip geçeceğiz ama ne kadar bekletirsek o kadar çok beklenti ve hayal kırıklığı oluyor ne yazık ki.Umarım sen zamanlamayı doğru ayarlarsın :)

      Sil
    2. Dediğine kesinlikşe katılıyorum milletin övmesi zaman geçip meraklandıkça beklentiyi yükseltiyor sonra bu muydu merak ettiğim oluyor tespitine katılıyorum canım. Yine de yazın aydınlatıcı oldu okumayı düşünmüş olsam bile artık daha arka plana attım önceliğim başka kitaplar okdu. Teşekkürler :)

      Sil
    3. Bencede okusan da olur okumasan da daha güzel kitaplar var onları oku :) Bende teşekkür ederim.

      Sil
  5. Yalnız kitabın kapağı ve paylaştığın fotoğraf bayağı güzel. *_*
    Bazı kitaplarda, benim de bazı müthiş kurguların harcandığını düşündüğüm oluyor. Tabii bu da okuyucuyu üzüyor. :/
    Emeğine sağlık bu arada! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ** Evet ya bazı kitap ve filmlerde öyle süper bir konu oluyor merak ediyorsun ama sonra poff harcanmış oluyor üzülüyor insan.Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil