12 Mart 2017 Pazar

Haftanın Filmleri #8


Aslında geçmiş günlerde yazmayı planladığım yazıyı daha yeni yazabiliyorum.Keyifsiz değilim aslında ama içimden bir şeyler yapmak gelmiyor.Kitap da zor okuyorum ayın ortası geldi bir kitap bitirebildim şaka gibi silkinip kendime gelmem lazım.Güzel filmler izledim ama bunlara rağmen.Bu hafta resmen nostalji haftası oldu.
  • Şahane Hayat 1946 
George Bailey birinin bir hatası sonucu iflasın eşiğine gelmiştir ve bu durumu kaldıramaz intihar etmeye kalkışır tam o sırada gökten bir melek gelir hatasının anlamasına yardımcı olur.Filmin konusu bu ama filmin sonu sayılır.Bir varmış bir yokmuş misali başlıyor yine bu şekilde bitiyor.Eski film ve siyah beyaz bir film olmasına rağmen ben çok keyif alarak izledim.Hatta ders çıkarılacak cinste bir filmdi.Renksiz olmasına rağmen sıcak bir film eski filmleri izlemek isteyenlere tavsiye ederim.
  • Geleceğe Dönüş 1985
Filmin ana konusu adından da anlaşıldığı üzere zaman yolcuğu.Eski bir film ama çok şahane ya.Efektler oyuncular tekrar izlemek isteyeceğim bir film.Ve şanslıyım ki seri,daha izleyeceğim iki filmi daha var.Günümüz bilim kurgu filmlerinden sıkıldıysanız daha farklı yeni şeyler denemek istiyorsanız mutlaka denemeniz gereken bir film.
  • Bugün Aslında Dündü 1993
Eskilerden samimi bir komedi.Her gün dünü yaşadığınızı düşünün.Tekrar tekrar hep aynı şeyler.Güzel gibi gelse de kulağa bir süre sonra işler Phill için can sıkıcı olmaya başlıyor.Devamı filmde.Yine aynı şekilde günümüz komedilerinden sıkılan farklı bir şeyler denemek isteyenler için ideal bir seçim.Ve film kış ayında geçiyor kış ayında izlemek de ayrı bir keyif vericiydi.



7 yorum:

  1. Bu 3 filmden sadece Şahane Hayat' ı izlemedim sanırım. fragmanına baktım tanıdık gibi geldi, siyah beyaz televizyon döneminde yayınlanmış olabileceğini düşündüm. Ama tekrar izlemeye değer. Diğer iki filmi izlerken keyif almıştım. Güzel bir yayın olmuş. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahane Hayat'ı uzun süre izlemekten geri durdum biraz uzun geldi film sıkıcı olacağını düşünmüştüm ama beni yanılttı şu kış günlerinde masal misali geldi tavsiye ederim :) Teşekkürler^^

      Sil
  2. Back to the Future efsanedir benim için. Çokkk severim. Tüm serisi çok güzel :). Her zaman izlenir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok güzeldi film,seri de mi güzel demek en kısa zamanda izlemeliyim :)

      Sil
    2. En güzeli her zaman ilki ama en diğerlerini de severek izliyorum :). Hatta canım istedi bugün bir daha başlayayım :). Bayadır izlemiyordum.

      Sil
  3. İnsanda oluyor o durum zaman zaman, bazen benimde hiçbir şey yapasım olmuyor. Yazılar birikiyor, kitaplar bana bakıyor falan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasmamaya karar verdim özellikle aylık kitap okuma sayımla yoksa sadece kitaplarla ilgileniyorum diğer aklımda olan şeyler hep kalıyor bu sefer hiç bir şey yapasım gelmiyor bir yere mi yetişeceğim sanki :D

      Sil