5 Mart 2017 Pazar

Şubat Ayında Okuduklarım | İzlediklerim


Şubat ayı benim için iki kısımdan oluşuyor.İlk yarısı çok güzel geçiyordu kitap okuyor bir şeyler izliyordum.Sonra kafama bir şey takıldı ve ben takıntılı bir insanım,Kafama takılınca bir şey yapamıyorum hep o kafama takılan şeyle ilgileniyorum.Nora Roberts'in ölüm serisinin kitaplarını toplamaya çalışıyorum ne yazık ki geç keşfettiğim bir seri.Sürekli sahafları geçiyorum ve internette de aynı şekilde acaba tamamlar mıyım diye pdf si olsa neyse hadi ilk kitap pdf buldum ama ara bir tane ara kitabın yok var ama kitabın resmi çekilmiş şekilde okunmuyor.Diğer bir kaç kitabı da yavaş yavaş arıyorum toplamaya çalışıyorum ama benim kafamı çok meşgul ediyor bu durum nefret ediyorum bu huyumdan.Birde bizim buradaki sahafa sinirlendim elinde tam aradığım kitap var yirmi tane satamam onu diyor 40 50 liradan satıyoruz onu diyor.Yuh dedim elinde bir sürü var birini bana satsan ne olur orta yere koyma bari aptal çok sinir oldum bu duruma.Neyse öyle işte Şubat ayının ikinci yarısında başlayan bu takıntı biraz Mart'a da sarkmış durumda ya bakalım :)
Yine de iyi kitap okumuşum bence benim için güzel bir sayı sekiz kitap.Fotoğrafta olmayan Oğullar ve Rencide Ruhlar var kütüphaneden almıştım.Yine olmayan Martı kitabı var.Daha Veronika Ölmek İstiyor'un yorumunu girmedim.Unutmuşum resmen.Ayın favori kitapları Rüzgarın Adı ve Beni Hatırladın mı? İkisi de bu ay çok büyük keyif alarak okuduğum kitaplar.
Gelelim izlediklerime.Bu ay umduğum kadar film izleyemedim.Eskiden her gün ya da gün aşırı izlerdim şimdi haftanın bir kısmını dizilere kalan yarısını filmlere ayırdım.Yine güzel sayı çıkardı ama izleyemedim işte.
  • Kara Şövalye Yükseliyor 2012
  • Onur Savaşı 2012
  • Can Dostum 1997
  • Gizli Dünya 2015
  • Trainspotting 1996
  • 12 Yıllık Esaret 2013
  • Uzay Yolcuları 2016
Ne kadar da tutarlı bir insanım 8 kitap 8 film.En çok beğendiğim filmler ilk üç sıradakiler.Uzay Yolcuları tam bir hayal kırıklığıydı.Tamam film güzeldi görüntüler oyuncular filan ama filmin bir amacı yok ciddiyim.Senaryosuz amaçsız tuhaf bir şeydi sonunda bir yere bağlanır bir şey olur filan diyordum ama film bitti.Trainspotting de biraz hayal kırıklığı oldu daha güzel bekliyordum hala benim Bir Rüya İçin Ağıt filmi bu kulvarda tek benim için.Uyuşturucu için çarpıcı bir film izlemek istiyorsanız tercihiniz Bir Rüya İçin Ağıt filmdi.

İzlediğim dizilerde bu ay Teen Wolf 6.sezonun ilk yarısı bitti sezon arasına girdi ve ondan sonrada son bölümler final yapacak dizim.Arrow 5.sezon güncel bölümleri devam.The Walking Dead 7.sezon ve tabi ki Negan.Yavaş yavaş konuşması ukala sırıtışı duruşu bu adama o kadar yakışıyor ki off.İzlediğim yerli diziler de Seksenler ve Kara Para Aşk.

13 yorum:

  1. Nora'nın ölüm serisinin hangi kitapları , sahip olmak değil de sadece okumak istiyorsan gönderebilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çoğunu buldum toparlıyorum gibi ama Kindar Ölüm yok pdfsi de hiç düzgün değil hiç bulamazsam ödünç alabilirim sadece okumak için kütüphane gibi :)

      Sil
    2. mevcut efem , seve seve gönderirim :D

      Sil
    3. O zaman seriye başlayıp o kitaba gelince kapını çalarım :D

      Sil
  2. Evet evet doğru gördün :) Bende öyle başkaları da sevince mutlu oluyorum bir de kimsenin sevmediği kitapları kendim sevince de mutlu oluyorum bana özel gibi oluyor :D

    YanıtlaSil
  3. Bu Şubat istediğim kadar okuyamadım, kaç olduğunu saymak bile istemiyorum onun için. 😄 Sen iyi okumuş izlemişsin bence. Ölüm serisini bende merak ediyordum da hiç fırsat olmadı, kitaplarını temin etmenin öyle zor olduğunu bilmiyordum.
    Rüzgarın Adı bir tanedir ya. ☺☺ Bilge Adamın Korkusu'nu da çok seversin eminim. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde Marttan umudum pek yok :) Gerçekten zormuş ben baya geç kaldım bu seri için pdfleri de yok işin kötüsü bulabildiğim kadar artık.Bende seveceğimi düşünüyorum sanırım seneye okurum onu da belki o zaman üçüncü kitap da çıkmış olur:)

      Sil
  4. Bu kadar kitap ve filme iyi vakit ayırıyorsunuz. Tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşsiz insan olunca vaktim bol oluyor iyi değerlendirmek lazım bu zamanları sonra çok ararım.Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  5. Yaa, ne güzel okumuşsun ama :)) Çok güzel bir sayı bence :)) ♥

    YanıtlaSil
  6. 8 kitap iyi bence de blogcan :D Nora'nın serisini Kitap Eylemi'nden tırtıklamak suretiyle severek okumuştum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bende bir kaç kitabını Kitap Eylemi'nden tırtıklayacağım :D

      Sil