21 Mart 2017 Salı

Şah Mat - Mario Mazzanti


Babamın zamanında kardeşim okuma alışkanlığı kazansın diye aldığı bir kitap.Kendisi okuduğundan değil kitapçıya sormuş o da bir kaç kitap önermiş sürekleyici güzeldir diye öyle almış.Senelerdir onun kitaplığında duruyordu onun okuyacağı yoktu ben okuyayım dedim.

Satranç oynamayı şaşırtmayı seven bir katil.Hiç böyle acımasız bir katil görmemiştim.Okurken tüylerim ürperdi yaptığı bir davranıştan dolayı daha doğrusu imzasından dolayı.Kitap ilk başta karışık geliyor bunu isim benzerliğine yoruyorum Benni Senni filan benzer isimler yabancı olunca birde adaptasyon zorluğu çektim ama sonra kendimi kaptırdım gittim.

Kitabın içinde zaman zaman satranç tahtasının resmi olsun hamleler olsun geçiyordu satrançtan hiç de anlamam ama ona rağmen üçüncü katili tahmin ettim hehe.Ama katilin arkasındaki sır perdesi beni yanılttı küçük bir yeri tahmin etmişim.

Sürükleyici bir köşe kapmaca serüveniydi.Ne yalan söyleyeyim kitabın bu kadar sürükleyici ve güzel olacağını tahmin etmiyordum.Birde bir kaç yerde aşırı cinsellik içerdiğini okumuştum ondan uzun süre elim gitmemişti bu kitaba ama hiç de öyle değilmiş.Polisiye ve satranç sevenlere tavsiye ederim güzel bir kitaptı.

Puanım 4/5

7 yorum:

  1. Bu kitabı sık sık görüyorum da hep kararsız kaldım. :D Bir ara çok sık polisiye okuyordum, bir süre sonra hepsi aynı gelmeye başlıyor sıkıyor. Sende sevmişsin, buna bir ara bakabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende özledim diyebilirim,eskiden çok sık okurdum sonra yeni kitaplar denemek için uzaklaştım sevdiğim türden ama geri döndüm :) Ben beğendim umarım sende beğenirsin :)

      Sil
  2. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Şah Mat'ı ben de okumuştum ama üzerinden bir hayli zaman geçti, unutmuşum. Keşke unutmasam ya neden böyle oluyor ki? :D Ben de sevmiştim ama bak bunu hatırlıyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hiç sorma iki gün önce izlediğim filmin adını unuttum geçen çıldırıyordum aslında bende böyle değildim :) Bende sevdim blogcan güzel kitaptı :D

      Sil
  4. Evet evet bende seviyorum daha çok okuyacağım hiç değilse reading slumptan çıkarıyor :)

    YanıtlaSil