15 Mart 2017 Çarşamba

Seninle Bir Gece - Sophie Jordon



Şu sıralar okuduğum hiç bir kitap tat vermiyor okuma hızım düşüyor elim kitaba gitmiyor.Kitaplar mı kötü hayır sorun tamamen bende sebebini çözemedim.Şuan iki kitabı aynı anda okuyorum birinden sıkılıyorum diğerine,onu bırakıyorum hop diğerine saçma bir hal içindeyim ama bitirince iki kitap birden bitmiş olucak o da güzel bir şey.Halbuki ayın açılışını iyi yapmıştım hızlı okunan bu tarihi aşk romanı ile.

Dul kalmış Leydi Jane'nin kendi evinde hizmetçi gibi çalıştırılması canını sıkmaktadır.Kaçamak da olsa arkadaşlarının yardımlarıyla balolara katılır.Ama katıldığı balo bizimde her zaman okuduğumuz sıradan balolar gibi değildir.Dönemim en ünlü fahişesinin verdiği balodur.Her ne kadar gitmek istemede arkadaşlarının iknasıyla giderler ve olaylar başlar.

Kitap okuduğum diğer tarihi aşk romanlarına benzemiyor çok fazla okumamış olsam da farklıydı.Böyle bir balonun oluşu olsun baş karakterlerin çok aşırı çekici olmaması hatta bazı fiziksel kusurları olması bunlar farklıydı.Normal de aşırı yakışıklı aşırı cesur güçlü karakterler olduğu için bu şekilde okumak değişik farklı geldi.Kitap aşırı akıcı kolay okunuyor.Kalın gibi gözükse de sayfaları kalın puntoları büyük.


Yazarın ilk okuduğum kitabı listem de böyle bir yazar da yoktu sahafları gezerken üç tanesi on lira şeklinde satılmasıyla aldım.Konusu ve kapağı ilgimi çekmişti.Kitabındaki kadın her an flamenko yapıcak gibi duruyor.Kitap da tek sevmediği şey kadının bir gece gelip kocası da olsa benden faydalanmak isteyeceğini düşündüm diyerek teklifte bulunması.Bu hiç hoş olması o kadar mı acizsin.Bir de dönemi çok fazla hissedemedim belki de olaylar az sayıda kişinin etrafında geçmesinden dolayı günümüz romanı gibi geldi bazı yerler.Bunlar dışında hafif çerez tadında bir historical roman.

Puanım 4/5

10 yorum:

  1. arada bana da oluyor bu tür şeyler ve öyle durumlarda acayip sinir oluyorum kendime ve içimdeki o kitap aşkının bir an önce geri gelmesini falan bekliyorum. Tarihi aşk daha doğrusu aşk romanları pek ilgimi çekmiyor ama şu sıralar bir okuma isteği de peydah olmadı değil konusu ilginç birşeye benziyor. umarım içindeki aşk kısa zamanda yeniden canlanır. iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canlandı canlandı okuyamadığım kitabı yarım bıraktım her şey halloldu konusu güzel diye okumaya çalışıyordum ama olmadı bizde yollarımızı ayırdık :) Sana da keyifli okumalar **

      Sil
  2. Pegasus'tan Millennium serisinin devamını bekliyorum. :))
    Ben de beklerim bloguma. :) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçüncü kitabındayım bende okumadım daha ağırdan almakla iyi yapıyorum o zaman.
      Tabi gelirim :)

      Sil
  3. Biliyor musun, bu aralar ben de pek kitap okuyamıyorum. Reading slump bizi bitirdi, havalardan mı kaynaklanıyor acaba? Historical romanları seviyorum ben de, ilginç görünüyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar gelse havalardan diyeceğim ama buralar hala ayaz :) Hemen farklı bir kitaba geç ben öyle yaptım iyi geldi belki seninde kitaptandır.Bende bende historicalları bende seviyorum *.*

      Sil
  4. Tam aksi kitaplara dalmak istiyorum ama dersler birikiyor :(

    Sophie benim için orta dereceli bir yazar. Çok güzel konular buluyor ama "Heh, bu olmuş!" dediğim bir kitabı maalesef olmadı. Bu kitap da benim için aynısıydı. Sonu fazla aceleye getimiş sanki.

    Senin blogun bildirimleri bende görülmüyordu, yeniden kayıt yaptım. Bundan sonra gözümden kaçmayacak yazdıkların 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde vakit bol ama okuyan yok :( Bence de daha güzel olabilirdi bana da hafif geldi kesmedi içimdeki historical aşkını.Bir kaç daha okumam lazım :)

      Tekrar hoş geldin o zaman *.*

      Sil
  5. Historical romance benim hiç anlaşamadığım bir tür, bu türde çok fazla kitap okumadım hiç çekmiyor beni nedense. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam tersi benim de bu türde okumadığım okumak istediğim o kadar çok kitap var ki:) Zevk meselesi ben eski şeyleri sevince seviyorum sanırım bu türü de :D

      Sil