19 Mart 2017 Pazar

Kitap Alışverişi | Takası

Mart ayı takas yönünden çok verimli bir ay oldu benim için.Okumuş olduğum ama pek beğenemediğim kitaplığımda durdukça bana sıkıntı veren kitapları takas ettim ve onlar yerine çok istediğim kitaplara sahip oldum.

Şekil a Nora Roberts yazarının gelin serisini kütüphanede okuyup çok beğenmiştim zamanında ama başka kitapları olup olmadığını araştırmamıştım.Bundan beş sene öncesinden bahsediyorum eğer ki bakınsaydım eva dallas serisini çok rahat bir şekilde bulurdum.Şimdi bulmak da zor fiyatları da çok uçuk fiyatlara.Aksi gibi pdfleri de düzgün değil bazılarının.Ama iki ay içinde büyük yol kat ettiğimi düşünüyorum.Şuan için serinin çevrilmiş 17 kitabından 9 tanesini iki ayda buldum ki çok uygun bir şekilde.Geçen kardeşime diyorum o kadar araştırıp bulup alıyorum birde beğenmezmişim seriyi ne gülerim ha :D 

Sağda ayakta dikilen kitaplar listemde yoktu onları da Duman ve Kemiğin Kızı serisi ile takas ettim.
Koridor yayınlarının polisiyelerinin iyi olduğunu duymuştum kitapyurdundan da yorumlara bakınca olsun dedim.Sofinin Dünya'sını merak ediyordum kimileri sıkıcı dese de okumayı denerim bir ara.En sondaki de Bayan Gulliver Cüceler Ülkesinde ise hiç bir fikrimin olmadığı bir kitap hediye geldi.Kitap hakkında yorum da yok adı güzel de içi nasıl bakalım.


Bu kısım da alışveriş kısmı.Yine harıl harıl ikinci el sitelerinde yazarın kitaplarını ararken birden karşıma çıktılar.Gardrops adlı bir sitede.Üç kitabı 25 liraya aldım.Ki nadir de tanesinin 40 lira olduğunu düşünürsek çok uygun geldi.Yanındakiler de hediyeleri :) Bu kitapları bulduğuma çok sevindim pdfleri hiç düzgün değildi.Darısı diğer kitaplarının başına.Birde yine bu sıralar Sandra Brown'un polisiyelerine ve Melez Sözleşmelerine taktım onlara bakınıyorum darısı onların da başına.Ha birde epsilon yayınevi malum eskileri basmaz oldu sahaflara gidince ilk işim historicalları almak olucak.Ne varsa eskilerde varmış ve son zamanlarda yeni kitaplar pek tat vermeyince eski kitapları serileri arar oldum bulurum inşallah.

9 yorum:

  1. Vay çok karlı olmuş bunlar ya. :D Zaman Çarkı'yla yolumuz bir kesişmedi ya ne zaman onu arasam hep yazarın diğer kitapları oluyor, o olmuyor. :D
    Sahaflarda sık sık bende kitap ararım, çok değerli kitaplar çıkıyor aradan mutlu oluyorum. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitap hakkında hep iyi şeyler okudum bakalım umarım beğenirim sende bulursun en kısa zamanda:)Kesinlikle internet alışverişi kitapçıları unutuyor ama nakitim oldukça sahaflarda harcıyorum iyi oluyor ve dediğin gibi ayrı bir seviniyor insan:)

      Sil
  2. 17'de 9 büyük başarı, tebrikler 👏 Gerçekten ne varsa eskilerde var. Şimdiki çıkanlara bakıyorum ya Wattpad ya gubik psikolojik/gerilimler ya da beyaz dizi tadındaki aşk romanları. Nerede o şahane historicaller!

    Epsilon sorulan yazarların kitapları çıkacak dedi ama hala Wattpad (son 3 ayda ne çok çıkardılar ya 😠) ve kimsenin okumayacağı çocuk kitapları çıkarıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmkan buldukça eskilere dadandım toplamaya çalışıyorum umarım şansım yaver gider:)
      Kesinlikle yenilerin hepsi birbirinin aynı gibi,sürekli lise çağındaki yazarların ya imza günleri ya yeni kitapları var eski kitapları da basmayı bırakıyorlar ya yenileri alırsın ya da almazsın hesabı okuyucu kim ki zaten çok dertliyiz çok :D

      Sil
  3. Takasları Ukitap'tan mı yapıyorsun?

    Nora Roberts'ı hep duyuyorum ama henüz okumadım. Dallas serisinin de beğenildiğini duymuştum. 17 kitap çokmuş ama. Eğer seriyi seversen seni güzel ve uzun bir yolculuk bekliyor demektir.

    Sandra Brown'un Kaza Kurşunu ve soğuk Öpücük adlı polisiyelerini okudum. Bence romantik kitaplarına göre çok daha başarılıydılar. Özellikle Kaza Kurşunu'nu şiddetle tavsiye ederim.

    Hepsini iyi günlerde oku :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Ukitap yapıyorum.

      Seri aslında 40 küsür kitaptan oluşuyor daha bizde bu kadar çevrilmiş.Umarım severim ya dediğin gibi uzun güzel bir yolculuk olur :)

      Sandra Brown'un romantik bir kitabını okuyup beğenmemiştim.Sonra senin yazılarında polisiyelerinin iyi olduğunu okuyunca merak edip hemen listeme ekledim. Çok teşekkürler :)

      Sil
    2. Ukitap nikin ne? Belki biz de takas yaparız :-)

      Sil
    3. cornelian,neden olmasın listelerimiz denk gelirse :)

      Sil
  4. İyi oluyor ya sevmediğin bir kitabı yenisiyle takas etmek hem paran boşa gitmemiş oluyor bu özellikten dolayı çok işe yarar bir sistem.Bende sabırsızlanıyorum o seriyi okumak için çok teşekkür ederim İlkaycım :)

    YanıtlaSil