3 Kasım 2016 Perşembe

Ekim Ayında Okuduklarım | İzlediklerim


Selam bir ay daha bitti. Bu ay benim için güzel verimli bir ay oldu performansımdan mutluyum.Bu ay 7 kitap okudum,iki sezon dizi izledim 3 tane de film izledim.

Okuduklarım 

  • Hiçliğin Kıyısında 4/5
  • Kan Sözü 4/5
  • Ruh Bağı 4/5
  • Son Fedakarlık 4/5
  • Muhteşem Gatsby 4/5
  • Düğün 5/5
  • Yakut Kırmızı 5/5
Okuduklarımın hepsinin ayrı ayrı blogda yorumları var.Genel olarak memnunum okuduklarımdan.
Vampir akademisi serisini bu sene okumaya başladım ve sene içinde bitirmek istiyordum son üç kitabı maraton halinde okudum.Son üç kitap gerçekten iyiydi ilk kitaplara göre.Umarım bu kitap okuma verimliliği diğer aylarda da devam eder.

İzlediklerim | Diziler  
  • Arrow 3.sezon  
Arrow ilk başladığı zamandan beri takip ettiğim bir dizi güncel olarak izliyordum genelde ama geçen sene sınavlar filan derken araya kaynadı.Bu ay bitirdim.Diğer sezonlara göre mutluluk ve hüzün bir aradaydı.Sezon başında gösterdikleri bir kare ile sezon boyunca merakla heyecanla izledim.
  • The Originals 3.sezon
Ah bu dizi bayılıyorum her şeyine.Bu dizi The Vampire Diaries'in spin off 'u.Resmen The Originals başlayınca vampir günlüklerinin pabucunu dama attım.Bu dizinin her şeyini seviyorum karakterleri,ingiliz aksanları,köken vampirler arasındaki bağ,kardeşlik bağı çok güzel bee:) Şehir de çok güzel New Orleans.Dizi de ne ararsanız var cadılar,kurt adamlar,vampirler.
4 sezonun başlamasına daha çok var takvimler Ocak ayını gösteriyor.Ve bir söylenti var final olabilir.
Olmasın mümkünse yalan haber olsun.

İzlediklerim | Filmler
  • City of Angels - Melekler Şehri 1998
Geçtiğimiz ay kendime film listesi hazırlıyordum.Sonbahar temalı sonbaharda izlenecek filmlere bakıyordum.Hazır sonbahar da gelmişken o tarz bir şeyler izleyeyim dedim.Karşıma bu film çıktı uzun zamandır da izlemek istiyordum zaten.Film melek ve aşk temalı ben beğendim.Böyle filmleri seviyorsanız tavsiye ederim.


  • When Harry Met Sally - Harry ile Sally Tanışınca 1989

Yine aynı sonbahar temalı filmlerde karşıma çıkan bir film.İlişkiler üzerine bir film.Biraz durağan kadın ve erkek arkadaş olur mu olmaz mı asıl konu bu.Meg Ryan çok hoştu filmde onu çok beğendim.Uyumadan önce telefon sahneleri çok hoşuma gitti.Onun dışında biraz sonu belli bir film biraz sıkılmadım desem yalan olur.Çok merak ediyorsanız izleyin derim.


  • The Great Gatsby - Muhteşem Gatsby 2013
Kitabını okuyunca filmini de bekletmeden izlemek istedim.Senaryoya nasıl uyarlandığını merak ediyordum.Çekimler,müzikler,senaryo güzel uyarlanmış.Kitapta sevmediğim bir iki gereksiz yer film de de vardı onun dışında gayet iyi bir filmdi.Filmdeki parti sahneleri ve Gatsby ile tanışma en sevdiğim kısımlar oldu.



Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

5 yorum:

  1. Güzel bir derleme olmuş. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle toplu yazıları seviyorum. Keyifle okudum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Demi benimde ilk işim ay sonu merakla bu yazıları okumak :)

    YanıtlaSil