25 Kasım 2016 Cuma

Meleğin Düşüşü -Susan Ee | Kitap Yorumu

Kıyamet melekleri yeryüzüne inip tüm dünyayı yakıp yıktığından bu yana altı hafta geçti. Gündüzleri sokak çeteleri hüküm sürüyor, geceleri korkunun ta kendisi. Bir gün savaşçı melekler küçük bir kızı kaçırdılar, tekerlekli sandalyeye mahkum, aç biilaç halde, ufacık bir kızı. Kızın ablası, Penryn, kardeşini kurtarmak için elinden geleni ardına koymayacak. Buna, aslında düşmanı olan bir melekle bir anlaşma yapmak dahil olsa bile. Raffe, kanatları kesilmiş, gücünü yitirmiş bir melek. Binlerce yıl savaştıktan sonra şimdi hayatı, gencecik bir kızın ellerinde. Penryn ve Raff e, korkunun ve tuhaf yaratıkların hüküm sürdüğü bir dünyada bir başlarınalar, hayatta kalmak için de birbirlerine ihtiyaçları var. Her şeye rağmen sağ kalıp düşman meleklerin inine gitmeliler. Penryn burada kardeşini bulmayı umut ediyor. Raffe ise binlerce yıllık düşmanlarına karşı tek başına savaşıp kanatlarını ve eski gücünü yeniden kazanmayı.
Şu sıralar vampirli kitap okumak istiyorum ama elimde hiç öyle kitap kalmamış şuan için de ekitap okumak istemediğim içinde kitaplıktan seçtim.Melek de sonuçta fantastik dedim buna başladım.Beklentisiz başladığım için mi bilmiyorum kitabı çok sevdim.Çok akıcıydı,aksiyonu da iyiydi.Melek temalı konu ama devam kitaplarında başka fantastik şeylerde çıkacak gibi.Son kısımdaki olaylardan dolayı öyle düşünüyorum.

Serinin devam kitapları elimde yok kalanını ekitap okumayı düşünüyorum hem meraktan hemde ilk kitabın kapağını sevmediğimden bunu da takasa koydum.Neden değiştirdiniz ki kapağı yani.Tamam konusu ile tam uyumlu ama ilk kapak daha güzel devam kitapları da aynı neden yani.Neyse reading slumpta iseniz,böyle fantastik bir şeyler okumak istiyorsanız Meleğin Düşüşü doğru tercih.Vampir kurt adamlardan sıkıldıysanız birde melekleri deneyebilirsiniz.Umarım devam kitapları da böyle güzeldir seriyi güzel bitirmişlerdir.
Puanım 5/5

3 yorum:

  1. İlk okuduğumda sevmiştim bu kitabı, final kitabını okurken bu kitapları zor hatırlamıştım. :D Final kitabı çok iyi değil baştan uyarayım seni, hayal kırıklığı yaşama en azından. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen sırf o sebepten kitaplar ilk çıktığı zaman okumuyorum devamını okurken bu kim neydi oluyorum yoksa.Beklentisiz devam o zaman,hep öyle yapıyorlar bir kere de serileri güzel bitirsinler :)

      Sil
  2. Aynen bende hemen aşk olmamasından çok memnunum mutlaka ikinci kitapta vardır dozu iyidir umarım.Haha evet o kısım çok iyiydi birde en yakın tahminde bulundum diyip ısrarla parasını istemesi :) Göz atsan hatırlarsın olayları bende en yakın zamanda devamlarını okumak istiyorum.

    YanıtlaSil