25 Kasım 2016 Cuma

Okuoku Kitap Alışverişim

Okumayı da yazmayı da en sevdiğim yazılardan biri kitap alışverişleri.Bir kaç aydır rutin haline geldi okuoku sitesi.Sebebi de 9.90 indirimleri.Sanırım Artemis yayınları ile bir sözleşme mi bir anlaşması mı ne var hep bu yayın evi indirimde.İlk nokta sitesinin İthaki ve Yabancıya ait olması gibi sanırım.O siteyi de merak ediyorum özellikle İthaki'de uygun fiyatları var ama biraz olumsuz yorum okuyunca tereddütlerim var.O siteden alışveriş yapanlar varsa görüşlerini yazarlarsa çok memnun olurum.

Şimdi gelelim aldıklarıma.Hepsi 9.90 indirimdeydi. Sophie Kinsella uzun zamandır merak ettiğim bir yazar.Chick lit edebiyatının kraliçesi olarak biliniyor.Bu yazarı çok görüyor ve güzel olduklarını duyuyordum.Annem de Pasaklı Tanrıça adlı kitabını okumuş çok beğenmişti bende hazır indirimdeyken alıyım dedim.Alışverişkolik serisinin tamamı indirimdeydi gönlüm isterdi hepsini almak ama bütçem yoktu bende iki tane o seriden iki tane de bağımsız aldım.Evet birde Kemikler Şehri var.Geçen ay yazmadım ama Cehennem Makineleri indirimdeydi o seriyi almıştım.Ölümcül Oyuncaklar serisinin seveni olduğu kadar sevmeyeni de çok.İki seri birbiriyle bağlantılı önce bu serinin üç kitabını sonra Cehennem Makineleri'ymiş.Bende hazır indirimde olunca bu kitaba şans vermek istedim.Beğenirsem ve indirimde olursa eğer devam kitaplarını da alırım.Bakalım Aralık ayında neler indirimde olucak Duman ve Kemiğin Kızı serisinin devamları ve Ay Günlüğü serisinin devamları kesin olur fix yani kaç aydır.Aslında umarım benim istediğim kitaplar indirimde olmaz bir iki ay hem kitaplarımı okurum hemde masrafa girmem.Umarım sizin istedikleriniz indirimde olur.Hoşçakalın^^

1 yorum: