27 Ocak 2017 Cuma

Kızıl Yükseliş - Pierce Brown


Ben dünyaları ateşe verecek kıvılcımım. Ben zincirleri kıracak çekicim. Ben halkımın ve esaret içinde yaşayan herkesin umuduyum. Çünkü biliyorum ki insan kendini köleleştiren adaletsizlikle özgürleşemez.
Kır zincirlerini gel aşka kanalım seninle.Yum gözlerini soluksuz uçalım göklerde...Evet Tarkan severim.Bu kitaba geçen ay başladım ama yarım bıraktım evet neden konunun içine giremedim sıkıldım istediğim beklentiyi karşılamadı.Çok fazla beklenti içine girmiştim.Bana göre kitap iki kısımdan oluşuyor.İlk yarısı var olan dünyayı sınıf ayrımlarını filan bahsediyor.Kalan yarısı kırıp dökme savaş filan.İsterdim ki konuyu eşit dağıtsın.Aslında ilk başta pek sıkılmadım daha güzeldi ama sonra oyun başladı tek düze oldu sanki konular bıraktım.Sırf merakımdan bitirmek bir şans daha vermek istedim.

Efsane serisi de ilk kitap pek tat vermemişti ama diğer kitaplarını çok beğenmiştim.Acaba bunda da öyle mi olur diye düşünerek Altın Oğul'u okumak isterim.Kitap güzel kötü değil hatta güzel bir kurgusu var ben kitabı yermiyorum sadece istediğim keyfi alamadım.Kitap Açlık Oyunları'nın bir üst versiyonu daha çok kabileler arası savaş gibi bir şey.O seriyi okuyanlar muhakkak bu seriyi de çok beğeneceklerdir.

Onu bunu bırak da yazar çok hoş değil mi ya.Ayrı bir tarzı havası var.Hele gözleri bak bak kaybol o gözlerde :) Gençmiş de daha bence güzel bir kariyeri olur,yazarın kalemi sağlam.Öyle işte...

Puanım 3.5/5

3 yorum:

  1. Bende yarım bıraktım geçen ay sıkıldım olmadı,bu ayda sırf aşırı popüler olup sonunu merak ettiğimden zorla bitirdim diyebilirim.Bir kaç yerde Altın Oğul'un da sıkıcı olduğunu okudum ben almakta tereddütteyim çok merak edersem e kitap okurum :) Sende e kitap olarak oku bence o fiyata daha başka bir kitap ekle listeye:D

    YanıtlaSil
  2. aaa beğenmemişsin hem de , Kerem almadı sanki , yoksa çalardım ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni pek sarmadı konu ama Kerem alırsa yine çal senin yorumunu da okumak isterim :)

      Sil