29 Mayıs 2017 Pazartesi

Seksenler'e Veda


Kalbim kırık,canım sıkkın terk edildim.Cumartesi gecelerimi süsleyen aile komedisi Seksenler dizisi geçen cumartesi final yaparak ekranlara veda etti.Aklıma geldikçe neden ki neden böyle bir şey oldu biraz reytingler düşmüş olabilir ama biz sadık izleyiciye yazık oldu.

80'ler çocuğu değilim 90'lar benim zamanım ama seksenleri de ayrı bir sevdim.Hatta Doksanlar dizisini bu denli keyifli izlemedim.Çınar Altı mahallesi ,pastanesi ,kahvehanesi komşulukları o kadar güzel o kadar samimiydi ki.Ve tabi ki usta oyuncu Rasim Öztekin ve onun Fehmi karakteri dizide ki en sevdiğim karakter.Onun meşhur bir lafı vardır "İcat çıkarmayın " diye evet "İcat çıkarmayın ne vedası " demek istiyorum bende.Senaryo hep kendini tekrar ediyor filan dendi ama etsin aile komedisi sonuçta bence biraz da kendileri yaptılar bazılarını diziden çıkararak.Yine daha yazılacak senaryolar olurdu bakınız Arka Sokaklar seyircisini yalnız bırakmadı.

Kötü huylarımdan biridir dizilere bağlanmak.Böyle bitince de yaslara bürünürüm bir süre canım hiç bir şey yapmak istemez boş boş dururum eski bölümlere,kamere arkalarına bakar bakar iç geçiririm cumartesiden beri böyleyim böğrüme öküz oturmuş durumda utanmasam ağlayacağım yani.Hangi ara bu kadar duygusal olduysam.

Ortada bir dedikodu var dizi yapımcı değişebilir belki devam eder diye keşke inşallah diyorum.Gerçi stüdyo,set bir ay öncesinden çekilip toparlanmış ama işte umut fakirin ekmeğidir.Bence Birol Güven'in aklında yeni bir proje var ondan bunu bitirdi.Çocuklar Duymasın bile sürekli kendi tekrar edip yine de devam etmedi mi bu da ederdi ki Trt yani reyting kaygısı çok olmamalı.Baktım hiç dönüş yok ben ki tekrar bölümlerini bile büyük bir keyifle izleyen ben baştan tekrar izlerim,kabul etmiyor veda da etmiyorum.

4 yorum:

  1. Okuduğun kitap,izlediğim dizi bittiği an bende aynı şekilde depresyona giriyorum yaa hayatımızın bir parçası üzüyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya çok sinir bozucu bir durum bence :( Yalnız değil mişim ama bu konuda :)

      Sil
  2. Benim de çok sevdiğim bir dizidir, Sami karakteri de çok iyi ^_^ Ayrıca Hangimiz Sevmedik diye bir dizi vardı, belki duymuşsundur :) O benim en en sevdiğim dizilerden biriydi ve o da final yaptı maalesef :/ İnsan üzülüyor haliyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim favori karakterimde Fehmi'ydi icat çıkarmayın :) Evet o diziyi de biliyorum oda kısa sürede final yapmıştı.Aynen üzülüyoruz ama sesimizi duyan yok eski bölümleriyle yetineceğiz artık :(

      Sil