26 Mayıs 2017 Cuma

Geçmişten Gelen Mutluluk - Sarah Maclean

Serinin ikinci kitabıyla hemen yoluma devam edeyim dedim ama bu kitap beni çok sinir etti.Böyle olucağını hiç düşünmemiştim yorumlarda hep ne kadar eğlenildiği,serinin en komik en güzel kitabı olduğu yazıyordu.Ben de umutluydum ama hayal kırıklığına uğradım desem yeridir.

Beş kardeşten ya dördüncüsü olana Pippa bir nevi mantık evliliği yapmak üzeredir.Düğününe on dört gün gibi kısa bir süre kalmıştır.Mantık evliliği diyorum çünkü hem ablasının daha önce nişan bozmasından dolayı biraz bu ailenin kızlarına ilginin azalması hem de kendisini başka kimsenin kabul etmeyeceğini düşünmesi.Nişanlısı Castleton'nu sevmiyor ama işte güzel bir evi var,zengin köpekleri seviyor vs diye düşünüyor.Yani kendisinin kadın erkek ilişkilerine dair pek bir bilgisi yok.

Pippa bilimle anatomiyle ilgileniyor ama bu kadar saf kıt akıllı bir kız görmedim yani.Kadın erkek ilişkilerine dair hiç bir bilgim yok diye Düşmüş Melek kumarhanesinin bir üyesi olan kadınlar konusunda adı çıkmış Cross'dan yardım istiyor.Mantığa bir bak neymiş araştırmaymış.Evli olan kardeşlerin var onlara sor hadi soramadım Olivia'ya sor ki o anlatıyor zaten neden hiç tanımadığın bir erkeğe gidiyor da soruyorsun ki.Hadi sorular da masum olsa ya bir şey demeyeceğim ama yani.

Ki kitabın başında hiç bir şey anlamadım Pippa ısrar ediyor bozulmak istiyorum bozdurmak istiyorum diye Cross olmaz evine git diyor ben saf da ne ki bu diyorum kumarda kazandığı jetonları bozdurcak herhalde.Meğer başka şeymiş.Tamam küçükken eteğini kaldırıp bacak kemiklerini sayarken sevimli olabilirsin Pippa ama bu kadar da saf salak bir kız olamazsın yani ki birde okuyan ilgilenen bir kız.Çok sinir oldum kendisine Olivia'yı okusaydım daha büyük keyif alırdım.Yazar birde sanki konudan konuya atlıyordu birileri sohbet ederken olaya bir anda fransız kalıyordum.Sonlara doğru iyice sıkılıp atlaya atlaya okudum zaten.Bu karakteri sevimli eğlenceli bulabilirler ama ben kendisine ayar olmaktan öteye gidemedim.

Puanım 2/5

7 yorum:

  1. Sınavlarım bittii, kitaplarıma geri dönüyorum yuppii bir de buna bakayyıım :))

    YanıtlaSil
  2. Yine yorumlar bizi yarı yolda bıraktı blogcan :D Serilerin ikinci kitapları, özellikle üç kitaplıksa seri daha durgun olabiliyor :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok dalgalı bir seri olucak gibi ya bakalım ilk kitabı çok sevdim bundan nefret ettim :)

      Sil
  3. Bozdurmak kısmına çok güldüm 😂 Hakikaten Pippa'nın kafa uçmuştu :D Cross tam bir büyük bela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köfteyi çakmam zaman aldı :D Harbi uçmuştu ama haklısın :))

      Sil
  4. Kendi kaybetti devam kitapları bir süre bekleyecek :) Umudumuzu kaybetmeyelim ^^

    YanıtlaSil