19 Mayıs 2017 Cuma

İntikam Ateşi - Sarah Maclean

Toprakların kaderi, bir gün yeniden gerçek sahiplerinin adımları altında uzanmaktır.
Michael Bourne, topraklarını kumarda kaybedince elinde malikânesi ve unvanından başka hiçbir şeyi kalmaz. Ancak aradan geçen yıllar ona iyi davranır ve kaybettiklerinden daha fazlasını aynı yolla kazanır: kumarla. Elde edemediği tek şey çocukluğunu geçirdiği Falconville topraklarıdır.
Çocukluk günlerinden kalma eski bir kıpırtı, insanın kalbini yeniden attırabilir.
Penelope Marbury’nin evlilik yaşı geçmiştir. Babası onun hayat arkadaşı bulmasını kolaylaştırmak için, sahip olduğu Falconville topraklarını da kızının çeyizine dahil eder. Bu haber kısa sürede yayılır ve birçok erkek gibi Michael’ın da dikkatini çeker. Kendisini, bir vakitler kaybettiği topraklarına götürecek yolu bulduğunu düşünmektedir.

Geçen ay Seninle Bir Gece'yi okumuştum ama tatmin olmamıştım tarihi aşk romanı konusunda.Bu ay da takasla elime geçen Sarah Maclean kitaplarına başladım.Tarihi aşk okurken eğlenceli üslup olmasını daha çok beğeniyorum.Julia Quinn 'in kalemi de öyleydi onun serisi de aklımda mutlaka devamını getireceğim.Bu yazarın kalemi de hoşuma gitti eğlenceli tutkulu  güzeldi.

Bu kitapla hem kafamı dağıttım hem de historical konusunda tatmin oldum.Kitabın içinde mektuplar vardı başta hepsi çok güzeldi eğlenceli ama sonra hüzün girdi aralarına o mektupları okurken yaşıyormuş gibi hissettim özellikle gönderilmemiş olanları.Tarihi aşk romanları sonunu bildiğimiz ama yine de büyük bir keyifle okuduğumuz bir tür hani şeytan tüyü var derler ya öyle bence.

Puanım 5/5

12 yorum:

  1. Şu sınavlar bir bitsin artık bu kitapta sayende okuyacaklar listemdee :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu türü seversen oku tabi şimdiden keyifli okumalar :)

      Sil
  2. Çok güzel bir kitaba benziyor ama benim bir sorum olacak. Ben genelde aşk romanları okumuyorum ama gerçekten kitabı merak ettim. Kitaptaki aşk konusu gerçekten çok boğarak mı anlatılmış? Bunu merak ediyorum.
    Sevgiler🌸🌸❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok aşk yok önce çekişme,uzaklaşma var sonra aşk var.Vıcık cıvık cıvık bir durum yok ama açık sahneler bir iki tane var eğer istemezsen.Yine de güzel kitaptı ben sevdim umarım sende seversin :)

      Sil
  3. Çok güzel bir kitaba benziyor ama benim bir sorum olacak. Ben genelde aşk romanları okumuyorum ama gerçekten kitabı merak ettim. Kitaptaki aşk konusu gerçekten çok boğarak mı anlatılmış? Bunu merak ediyorum.
    Sevgiler🌸🌸❤

    YanıtlaSil
  4. Sarah ülkemizde de yurtdışında da çok sevilen bir yazar. Ama benim sevrmediğim historicalciler arasında rahat ilk 3'te 😂

    O Bourne denen ayı en uyuzlara rahat girer :D Okuduğun serinin son kitabı en çok beğendiğim olsa da Chase'in gerçeği beni iyice uzaklaştırdı kendisinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak o konuda haklısın Bourne başlarda uyuz olmadım değil tuhaf dengesiz bir hali vardı sonra umursamadım.Onun arkadaş grubu çok hoşuma gidiyor ama Chase dedin gerçeği dedin merak ettim bak acaba bende mi sinir olucağım :D Okudukça görüceğim sanırım :)

      Sil
  5. Bence de bu türde şeytan tüyü var :D Çok hızlı okunuyor ve üstelik keyifli de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi kesinlikle şeytan tüylü historicallar :D Yazarın ara ara esprili dili de olunca tadından yenmiyor :)

      Sil
  6. Aslında benimde öyle çok tarihi aşk romanı okumadım ama sevdiğim bir tür sevip de okumamak benim olay da güzel :) Gelin ve Düğün'ü okumuştum biraz birbirlerine benzeseler de güzel kitaplardı.

    Julia Quinn'nin Bridgeport serisi var ilk kitabını okumama rağmen çok büyük keyif almıştım elimdeki historicallar bitsin ona devam edeceğim o seriyi de araştırmanı öneririm.

    YanıtlaSil
  7. Yazarın kitaplarına baktım da Bir Çapkını Baştan Çıkarmanın Dokuz Yolu'nu okunacaklar listeme eklemişim. O kitabın yorumunu da bir blogda okumuştum. İlgimi çekince not almışım. Şimdilik Julia Quinn'in kitaplarını okuyorum ama onları bitirince bu yazara da bir şans verebilirim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Julia Quinn bende elimdekiler bitsin o yazara geçeceğim :) O serisi sanırım daha ünlü bundan daha çok görüyorum sevilen bir yazar Sarah bir bak derim sende seversin belki :)

      Sil