16 Mayıs 2017 Salı

Haftanın Filmleri #11

       

Ayın ortasına geldik ben azıcık film izlemişim neden böyle oldu ki dizilerden sanırım diyeceğim ama o kadar çok dizi de izlemedim.Ay sonuna kadar kitap ve filmleri telafi etme niyetindeyim ya bakalım.

  • Donnie Brasco 1997
Türkçeye Köstebek olarak çevirilen film adı gibi.Donnie Brasco takma adıyla mafyaların arasına sızan Johnny Depp ile mafya üyesi olan Al Pacino arasında geçen bir film.Mafyadan daha çok bu ikili arasında geçen ilişkileri de konu alan bir film.Her ne kadar Al Pacino'nun yaşlanmış halini sevmesem de güzel bir filmdi.Johnny'nin gençliği filan.Bu tip filmleri sevenlere ya da oyuncuları sevenlere tavsiye ederim.
  • Solace 2015
Solace tesadüf eseri gezinirken oyuncu listesinde The Walking Dead'in ünlü Negan'ını görmemle ilgimi çeken bir film oldu.Başrollerini Anthony Hopkins ile paylaşıyor.Türü polisiye ama işin içinde biraz mistik ögelerin de bulunduğu bir film.Ve suçlu sonda yakalanmıyor filmin ikinci yarısında olaya dahil oluyor o olayda iyiydi.Ben izlerken keyif aldım tavsiye ederim.Oyuncuları için bile izlenir bence kaliteli oyuncular hepsi.
  • Makinist 2004
Uykusuzluk sorunu çeken Trevor bir fabrikada çalışmaktadır.Uykusuzluk sorunu çektiğinden dolayı işine konsantre olamaz ve ardından başına gelmeyen kalmaz.Sonunu sonuna kadar tahmin etmedim ama tahmin edilebilir bir sonu var ona rağmen güzel bir film.Şimdi düşündüm de bir filme benziyor sonu ama söylemeyeceğim söylersem izleyenler tahmin eder.Christian Bale oyunculuğu çok iyiydi hareketleri ki konuşma tarzı filan tam bu role uygun.Kendisi bu rol için 28 kilo da vermiştir.Yani hepsi gerçek.Uyku sorunuyla başı dertte olan beni etkileyen bir film oldu.Ağır ilerleyen gerilim sevenler için güzel bir tercih.

7 yorum:

  1. İçlerinde beni en çok etkileyen Makinist olmuştu.
    Christian Bale gerçekten çok iyi bir oyuncu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de kaliteli bir oyuncu roller üstüne tam oturuyor.

      Sil
  2. Makinist güzel filmdi izlemelisin bence de :)

    YanıtlaSil
  3. Üçü de duyduğum ama henüz izlemediğim filmler. Ben bu ay film izlemeye yöneldim. Genellikle son yılların Oscarlı filmlerini izliyorum. Aralarında çok iyiymiş, keşke daha önce izleseymişim dediğim filmler de var. Üşenmez bloguma yazarsam okuyabilirsin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dizi izliyorum bu ay köşesinden de filmlere bakıyorum.Yaz yaz tabi keyifle okurum listeme de eklerim iyi olur :)

      Sil
  4. Hepsi ilginç duruyor ama en çok Makinist ilgimi çekti. Bir film için 28 kilo vermiş demek, vay be :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle helal olsun ona resmen kaburga kemikleri gözüküyordu filmde ,birde insan fotoşop olmadığını da bildiği için daha bir ilgisini çekiyor.Ağır ilerliyor ama güzel bir gerilimdi tavsiye ederim :)

      Sil