14 Mayıs 2017 Pazar

Scarlet - Marissa Meyer

DÜNYA YOK OLMA TEHLİKESİYLE KARŞI KARŞIYAYKEN, KÜLKEDİSİ İle KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ’IN YOLLARI KESİŞECEK…

 Serinin ikinci kitabıyla yoluma devam ederken yine yüzümde bir tebessüm.Yine çok tatlı bir kitaptı.Bu kitapta Cinder'in harici ,çiftçi olan kırmızı başlıklı kız Scarlet olaya dahil oluyor.Üçüncü kitabı düşünemiyorum Cress Rapunzel de gelicek nasıl olucak acaba.Ay ülkesinde ve dünyada o zaman işler tam anlamıyla karışacak demektir.Ben Ay Ülkesini çok merak ediyorum acaba diğer kitaplarında orada geçiyor mu ki yoksa yine mi dünya ki.Aycıları ay ülkesini de okumayı çok isterim.

Tabi kırmızı başlıklı kız varsa birde kötü kurt olmalı bu hikaye de var var Wolf'umuz da var babannemiz de.İkinci kitap ilk kitaba göre daha hareketliydi işler biraz daha kızıştığı için.Bana göre hepsi kıvamındaydı sevmediğim yer yok kitapta.Yeni karakterler Thorne filan çok iyiydi ama favorim hep Iko olucak esprili diliyle.Scarlet Wolf ikilisi de çok iyiydi aralarında diyaloglar filan.


Bence masal kahramanlarını seven onlarla büyüyen özellikle kızlar her yaştan insan zevkle okur bu seriyi.Ki içeriğinde her şey dozunda her yaşa hitap ediyor o yüzden.Kitap çok güzeldi konuşacak pek bir şey yok neticede.
Puanım 5/5

4 yorum:

  1. Beğendiğin kitaplar hakkında yazmak zor oluyor değil mi? Ben sevmediğim bir kitabı neden sevmediğimi uzun uzun anlatabilirim ama beğendiğim kitaplarda ne söyleyeceğimi bilemiyorum :-)

    Bu seriyi her geçen gün merak ediyorum. Beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle beğendiğim yerleri yazsam spoiler başlığı altında yazmam lazım,anca oluyor böyle işte kıvıra kıvıra anlatmaya çalışıyoruz:D

      Güzel seri ya umarım sende beğenirsin.

      Sil
  2. Ooo blogcan :D Ben hala başlayamadım, hatta araya yaz tatili bile girebilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim elimde olunca hatta Cress'e başlamayı düşünüyorum şu günlerde :) Girsin yaz tatili acelemiz mi var keyfini çıkara çıkara okursun.

      Sil