10 Aralık 2019 Salı

Haftanın Filmleri #15

 

  • Fransız Öpücüğü (French Kiss) 1995 Romantik Komedi
Romantik film etkinliğine katılınca açılışı Meg Ryan ile yapmak istedim.Eski filmlerini çok beğeniyorum izlemediklerim arasından adı etkinliğe de uyması için bunu seçtim.Meg Ryan onu terk eden nişanlısını geri kazanmak için Paris' doğru yola çıkar ve uçakta yanına garip bir adam oturur.Uçak korkusu ve yanında garip adam derken olaylar silsilesi başlar.Hareketli eğlenceli bir filmdi eski filmleri sevenlere önerebilirim.
  • Öyle Bir Gündü Ki! (Miss Pettigrew Lives for a Day) 2008 Romantik Komedi
Önce afişini gördüm moda konulu bir film olsa gerek dedim ama çok farklı hareketli tatlı bir film çıktı karşıma.Guinevere Pettigrew orta yaşlı bir İngiliz mürebbiyedir ve ne yazık ki kendini hiç hak etmediği halde işsiz bulur.Ama bir şekilde hiç ummadığı anda bir bakmış işi var ve kaçık bir iş vereni.Tavsiye ederim kaçık ama o kadar da tatlı bir filmdi.


 

  • Ölümsüz Aşk (The Age Of Adaline) 2015 Romantik,Fantastik,Dram
Fantastik bir şeyler izlemek istiyordum o sırada karşıma çıktı.Romantik etiketi de var etkinliğe uyar dedim.Bir çağ değişirken doğmuş olan Adaline Bowman, geçirdiği bir kaza sonucu hiç yaşlanmamakla 'ödüllendirilir'.Ödül olarak nitelendirilebilir ama onun için asla öyle değildir.Hayatı çok zorlaşmaktadır sürekli kaçmak yer değiştirmek zorundadır.Çok tatlı huzur dolu bir filmdi.Anca filmlerde olur denecek cinsten.Zaman zaman hüzünlendiren sonra tebessüm ettiren bir filmdi.Kesinlikle tavsiye ederim.

  • Anne (I Am Mother) 2019 Bilimkurgu 
Arada başka şeyler de izleyelim değil mi?Bu yıl vizyona girmiş olan bir film Anne.Cylon ya da robot bir anneniz olsa ne yapardınız.Filmin ana konusu bu ve ardından yaşananlar.Aslında güzel bir bilim kurguydu son sahnesine kadar beğenmiştim diyebilirim.Ama son sahnesi sanki zorlama gibi geldi ikinci film için yapılmış gibi geldi.Yine de merak uyandırıcı bir film.

6 yorum:

  1. Ölümsüz Aşk'ı izlemiştim. Güzel bir filmdi. Başroldeki kadın filmde çok hoş görünüyordu. Fransız Öpücüğü'nü izlemedim. Meg Ryan'ı çok severim. Bu filmini not alıyorum. Eski tarz romantik komediler istiyor bazen canım. O zaman açar izlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik izleyeceksem ilk baktığım filmler eski filmler oluyor ve onlar da genelde Meg Ryan filmleri ama hala içlerinde izlemediklerim var ben de onları izlesem :)

      Sil
  2. I Am Mother dışındakileri duymamıştım, sayenizde keşfettim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim umarım izlerken de keyif alırsınız :)

      Sil
  3. petigrew i not aldım severim herhalde, diğerlerini izledim :) anne ne denişiktiiii :)

    YanıtlaSil