24 Aralık 2019 Salı

Kaynaşma Mimi


Sanırım bir süredir mim yapmıyordum şimdilerde iki mime birden etiketlendim.Bu birincisi kaynaşma mimi sevgili Fighting blogunun sahibi Esra beni bu mime davet etmiş kendisine teşekkür ediyorum :) Onun yazısına da buradan ulaşabilirsiniz tık tık.

1- Sizi tanımak istiyoruz dersek buraya adınız, bloğunuz ve sizi anlatan bir kelime nedir?

Blogumun adı Devrik Cümleler bunu kendim de zaman zaman böyle konuştuğum için böyle koymuştum ama Google yazınca ana sayfaya bir sürü dilbigisi kuralı çıkması hoşuma gitmiyor.Aklıma güzel değişik bir şeyler gelirse değiştirmek niyetindeyim.

2- Sosyal medya hesaplarınızı bizimle paylaşır mısınız?

Sadece instagram hesabım var.Diğerlerini kullanmıyorum.


3- İlk blog yazmanıza referans olan kişi veya blogla tanıştığınız anı hatırlıyor musunuz?

Üniversite yıllarımda kozmetik bloglarını uzaktan takip ederdim.Kendimde hep niyetlendim olmadı.Sonra karşıma kitap blogları çıktı üniversite bittikten sonra kendimi kitaplara daha çok verince neden olmasın dedim ve başladım.

4- Sosyal medya üzerinde hangi yazarlar grubunda bulunuyorsunuz?

Öyle bir grupta bulunmuyorum.

5- Ünlü sosyal ağı facebook.com üzerinde siteniz yasaklandı mı? Yasaklandıysa bir çözüm üretebildiniz mi?

Hayır öyle bir durumum olmadı.

6- Bloglarımız için sizce hangi platform daha iyi  Blogspot / Wordpress & diğerleri?

Ben blogspot seven taraftayım.Değişik daha şık modern görünümde blogları çok beğensem de kendim eski tarz klasik blog tarzını çok daha fazla seviyorum.

7- Kaç blogunuz var?

Bir tane blogum var.

8- Blogunuzun toplam sayfa görüntüleme sayısı kaç?

23.221

9- Blogunuzda reklam yayınlıyor musunuz?

Bir kaç kere denedim olmadı ben de vazgeçtim.

10- Misafir yazar olarak yazdığınız blog var mı?

Hayır yok.

11- Daha önce bir Hacker ile karşılaştınız mı?

Hayır dizilerdeki sayılır mı :)

12- Hedefinizde nasıl bir blog yazarı olmak var?

Bu işe başlarken hedefim aktif blog yazarı olmaktı çok şükür başladığım günden beri aktif yazıyorum.

13- Arama motoru optimasyonu (Seo) bilginiz var mı?

Az çok bir şeyler biliyorum ama kendimde pek uygulamıyorum.

14- Blog yazarlığını önerir misiniz? Evetse nedeni?

Yazmayı seviyorsanız neden olmasın.Siteyi kapatmadığınız sürece kalıcı oluyor her şey ve size ait yılların birikmiş yazıları çok güzel bir şey değil mi bu.

15- Kitap okuma oranınız nedir? (10 üzerinden)

10 üzerinden 5 diyorum.Eğer tek ilgi alanım kitaplar olsaydı bu oran artabilirdi.Bazı zamanlar çok okurum bazı zamanlar çok az okurum hep ortadayım.

16- Diğer blog yazarı arkadaşlarınızı nasıl takip ediyorsunuz? Okuma listesi kullanıyor musunuz?

Evet okuma listesini kullanıyorum.Genelde haftalık bakarım yazılara ya da yazı yayınlamaya girdiğim zaman bakarım ne var yok diye,her zaman yazı hakkında yorumum olmasa da yazıları takip ederim.

17- Blog sahipleriyle etkinlik yapıyor musunuz? Hangi etkinliklere katılırsınız?

Arada oluyor etkinlikler bana uyan varsa katılıyorum.Serileri Seri Okuyoruz,Imdb Top 250 Filmlerini izliyoruz etkinlikleri olmuştu onlara katılmıştım.En son Romantik Filmler etkinliği vardı.

18- Sosyal medya üzerinde blog linklerine karşılıklı beğeni yapar mısınız?

Instagramdan takip ettiğim bloggerların paylaşımlarını denk geldikçe beğenmeye ve takip etmeye çalışıyorum.

19- Bugüne kadar kaç mim cevapladın? Hoşuna giden bir mim?

Saymadım ama on, on beş tane mim cevapladım diyebilirim.Bazen cevaplamakta zorlansam da hoş oluyor mim yapmak.

20- Ünlü bir blog yazarı olsaydın, siyaset yapar mıydın?

Aman eksik kalsın burada siyaset hiç gerek yok.

Baya fazla soru vardı kendimi bir anket cevaplar gibi hissettim.Bu mimi yapmayan yapmak isteyen kim varsa davetlidir :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın.

8 yorum:

  1. Çok hoşuma gitti.İzninle soruları kopyalıyorum. En kısa zamanda yapacağım. :)

    YanıtlaSil
  2. Dizilerdeki hackerlar sayılır mı cevabına gülümsedim, bence sayılmalı, her gün hackerla karşılaşacak halimiz yok :))

    YanıtlaSil
  3. ay dur baksanaaaa, bana en sevdiğin bir veya iki kitabı söleseneee :) ama güncellerden yani, erik ağacı, piyon gibi olanlardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm Erik Ağacı hüzünlü ama güzeldi en son da Sevdiğim Tüm Erkeklere okudum çok sevdim biraz genç işi ama çok tatlıydı :)

      Sil
  4. Bu mimi ben de yapmıştım.

    Aslında kozmetik konusundaki fikirlerini bu blogunda da yazabilirsin. Blogların tek bir konuyu içermesindense yazan kişinin bütün ilgi alanlarını yansıtmasını daha çok seviyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kozmetik bloglarını da pek takip etmiyordum merak ettiğim ürünü google yazınca karşıma bloglar çıkıyordu, blogları o şekilde keşfettim.Diğer şeyler belki olabilir de blogumda kozmetik olsun istemem sanırım :)

      Sil