3 Aralık 2019 Salı

Mutlu Olmak İsteyen Adam - Laurent Gounelle

Mutlu Olmak İsteyen Adam
Sayfa Sayısı:195
Pegasus Yayınları 
Puanım 3/5

Arka Kapak Yazısı: İNANDIKLARIMIZ GERÇEKLİĞİMİZ OLABİLİR

Bir düşünün...
Bali’de tatildesiniz. Eve dönmeden önce bir şifacıya görünüyorsunuz. Aslında bir şikâyetiniz yok. Sadece onun ününü duymuş olduğunuz için görüşmek istiyorsunuz.
Şifacının teşhisi kesin: Sağlığınız gayet yerinde ama... mutlu değilsiniz.
Sonsuz bir bilgeliğin taşıyıcısı olan bu yaşlı adam sizi sizden daha iyi biliyor gibi gözükmekte. Yaşamınıza tuttuğu çok özel ışık, sizi olabilecek en büyüleyici maceraya sürükleyecek: Kendini keşfetmek! Size yaşattığı deneyimler yaşamınızı altüst edecek ve düşlerinizdeki yaşamın anahtarını size sunacak.

Dünya çapında insanların dilinden düşmeyen Mutlu Olmak İsteyen Adam, gerçekten mutlu olmaktan bizi alıkoyan şeylerden kurtulmayı öğrendiğimiz an, elde edebileceğimiz yeni imkânlar dünyasıyla bizi tanıştırıyor.

Yorumum: Bir ara sıkıntılarım üst üstte gelmişti bunalıyordum.Ve kütüphanede bu kitabı gördüm okuyayım belki bir yardımı olur dedim.Kitap böyle filmlerdeki gibi Bali'ye tatile gitmiş bir adam bir şifacıya görünür ve şifacı ile ilginç diyaloglara girer.Ve şifacının adamdan garip istekleri vardır örneğin bugün beş kişiden hayır cevabını almak.İlk başta saçma şeyler gibi gelir ama sonra anlamını kavrar adam.

Ve kitap bana da ilk başta güzel gelmişti akıp gidiyordu akıcı bir dili var zaten taa ki şifacı bir hikaye anlattı çift kişilikli bir insanın bir kişiliğinin kanser diğer kişiliğinin ise kanser olmadığı.Araştırdım baktım yok öyle bir şey dedim kitap güzel gidiyordu burada saçmaladı.

Kitaptan büyük bir beklentim yoktu ama daha akılda kalıcı anlamlı şeyler olmasını beklerdim.Dili basit çabuk okunuyor ama akılda pek bir şey kalmıyor malesef sizi etkilemiyor kitap böyle bir etki beklerdim.

6 yorum:

  1. Seninle ayni fikirdeyim. Hiç sevmedim bu kitabı. Hatta bitirmek için de zorladim kendimi. Yazarin diger kitaplarını sevmiştim ama bunu çok vasat buldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim istediğim de aslında diğer kitabıydı ama o yoktu kütüphanede bunu almıştım ve pek beğenemedim diğerini görürsem tekrar şansımı denerim yazarla.

      Sil
  2. bu ortalama ama tanrı tebdili kıyafet gezerden çok etkilendim yaa ders gibi çalıştım teknikleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes onun daha iyi olduğunu söylüyor bir daha ki sefer denk gelirsem onu alacağım kütüphaneden :)

      Sil
  3. Okuldan bir arkadaşım bu yazarın Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer kitabını başka bir arkadaşıma çok övdü ve kitabı okuması için ödünç verdi. Kitap yayınlandığı zaman ilginç ismiyle dikkatimi çekmişti. Arkadaşım böyle şiddetli övünce merak ettim. Sıra bana gelirse okuyacağım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitabının bundan daha popüler ve güzel olduğu aşikar sanırım her yerde bunu okuyorum.Okuduğun zaman yorumunu bekliyor olacağım :)

      Sil