14 Aralık 2019 Cumartesi

İyi Uykular Sevgilim - Rachel Abbott


Kitabın Adı: İyi Uykular Sevgilim
Yayınevi: Altın Kitaplar
Türü: Polisiye
Sayfa Sayısı: 352
Basım Tarihi: 2016
Puanım: 3/5

Arka Kapak Yazısı: Olivia Brookes çocuklarının ve kocasının kayıp olduğunu bildirmek için polisi aradığında onları bir daha asla göremeyeceğinden korkuyordu. Korkması için de çok geçerli nedenleri vardı. Çünkü Olivia’nın yaşadığı ilk trajedi bu değildi.
Şimdi, iki yıl sonra Başmüfettiş Tom Douglas’a bir kez daha bu aileyi soruşturma görevi verilmişti, ama bu defa ortadan kaybolan Olivia’ydı. Bütün bulgular o sabah kadının evinde olduğunu gösterse de arabasının garajda, anahtarların da mutfak masasının üstünde oluşu akla cinayet şüphesini getiriyordu.
Polis başlatmak istediği soruşturma için aileyle ilgili ne bir fotoğraf ne bir telefon ne bir bilgisayar kaydı bulamayınca iş içinden çıkılmaz bir hal almıştı.
Ve tüm bunlar akla şu soruyu getiriyordu: Yoksa geçmişi Olivia’nın peşini bırakmamış mıydı?

Yorumum: İndiriminden aldığım konusundan ve türünden bir haber olduğum bir kitap İyi Uykular Sevgilim adı büyük ihtimal hoşuma gitti.Arka kapak yazısında yazdığı gibi Oliva polise kocasının ve çocuklarının kayıp olduğunu ihbar etmiştir bu olay üzerinden iki sene geçmiştir bu sefer de Oliva ve çocuklar kayıptır.

İlk başlarda polisiye roman gibi gözüken kitap yerini daha çok gerilime bıraktı diyebilirim.Ve başlarda bunun sorumlusunu anlıyorsunuz suçlu kim çözüyorsunuz yazar kendi ağzıyla söylüyor bir yerde yine de bu durum kitaptan keyif almamıza çok engel olmuyor.Biz daha çok neden ve nasıl onu okuyoruz.

Kitapta sevdiğim şey neredeyse her karakter ağzından okumamız.Ortalarda biraz durgunlaşan kitap sonlara doğru tekrar sürekleyici bir hal alıyor.Tom be Becky polis ikilisini de sevdim.Yalnız kitabın sonu çok aceleye gelmiş gibi olmuş ben nasıl olucak acaba itiraf edecek mi filan diye beklerken kitap bitti bu durumu sevmedim.

10 yorum:

  1. Daha önce görmemiştim bu kitabı, indirimde denk gelirsem bakayım ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Aceleye gelen sonları sevmiyorum :(( Kaktüs fincanda ne güzel durmuş öyle, bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her şey bir anda oldu bitti oluyor sanki.Beğenmene çok sevindim saksı yerine fincan tercih ediyorum arada :D

      Sil
  3. Katilin bilindiği ya da işaret edildiği kitapları sevmiyorum maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın okuma hızını merakını birazcık düşürüyor ne yazık ki.

      Sil
  4. Pat diye biten kitapları ben de sevmiyorum. Sonuna kadar heyecanla bekliyorsun, sonunda hevesin kırılıyor :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda tam ayrıntıların öğrenileceği zaman, soruşturma kısmını okumak isterdim ama yoktu :(

      Sil
  5. hıms pek sevmemişsiin :)

    YanıtlaSil