6 Aralık 2019 Cuma

Ezel / Mr.Robot 2.Sezon



Uzun bir maratonun ardından Ezel'i bitirdim bu sene içinde başlayıp bu sene içinde bitmesi iyi oldu.Daha önce izlememiştim ama hep duyardım sanırım ilk baharda filan başladım geçtiğimiz aylarda bitti.Ömer en yakın arkadaşlarının ve sevdiği kız tarafından ihanete uğrar hapse girer ve artık hapishanede Dayı lakaplı Ramiz Dayı ile yolları kesişir ve artık hayatı eskisi gibi olmayacaktır Ömer yoktur artık Ezel vardır ve intikam almaya yemin eder.

Her dizi gibi ilk bölümleri gayet güzel sürükleyiciydi ama sonra ortalara doğru bir mıy mıy olmaya başladı sanki dizi, karakterlerden sanırım oda ve sezon finaline doğru Haluk Bilginer dahil oldu kadroya ortalık şenlendi.Bazı karakterler diziden çıktı filan daha iyi oldu.İkinci sezon ilk sezondan daha güzel daha hareketli oldu.

Ramiz dayı ve Kenan'ın geçmişi ikinci sezonun ana konusu oldu Ezel'in intikamı daha geri planda kaldı kötü mü oldu aksine Ramiz dayı'nın geçmişini öğrenmiş olduk.

Afişin bir yerlerinde Tefo da olsa güzel olurdu o da dizinin sağlam karakterlerindendi.

Dizinin finalinden bahsetmek istemiyorum bir ara dizinin gidişatından tam tersi olucak sandım ama beni yanılttı finalden memnun kaldım diyebilirim.Dizi eski olduğundan bir bölüm süresi 1:30 saat o yüzden çok yormadı izlerken.


Geçtiğimiz hafta Mr.Robot 2.Sezonunu bitirdim.

İkinci sezona Elliot'un rutin hayatıyla başlıyoruz sanki daha ilk sezonmuş bir şeyler olmamış gibi psikologun önerisiyle Mr.Robot'tan kaçmaya çalışıyordur onun kendisini manipüle etmesine engel olmaktır amacı.


Bir yerde patlak verecekti zaten belliydi ki verdi de Elliot'u hiç öyle görmemiştim tam delirmiş gibiydi kilisedeki konuşmaları filan.Mr.Robot da bir işler peşindeydi bu sırada ama Elliot'a söylemiyordu gizli gizli arkasından yapmaktı amacı.

Sezon finali ve hapishane sahnesi sezonun en beğendiğim kısımları olabilir senarist oralarda çok iyi iş çıkarmış diyebilirim.Beyaz Gül yakaladım seni,kim olduğunu tahmin ettim ve diziyi güncel takip eden kardeşime sordum doğru kişiyi tahmin etmişim.

Zihin açık beden uyuyor zihin açık beden uyuyor...

Diziyi hacker dizisi olarak görebilirsiniz ilk sezon yarısı öyleydi ama sonra yerini suç ve gerilime bıraktı.Daha büyük şeyler olmaya başladı ve işler daha da karışacak gibi özellikle Mr.Robot ve Elliot'un farklı düşünmesi ve daha çok düşünceler çatışması olacak gibi tabi bir de işin içinde Karanlık Ordu var ve FBI olayların tam ortasına düşebilir.

Dizi şuan güncel 4.sezonunda ve yakın zamanda final yapacak.

6 yorum:

  1. İkisi de oldukça popüler diziler ama ben henüz izlemedim :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu zevkle takip ediyorum.Vakit ayırmak isterseniz,yeni açtığım bloguma sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Tefo'yu ben de çok severdim. Sarp Akkaya'nın dizideki oyunculuğu çok iyiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle başka biri oynasaydı böyle hafızlarda yer eder miydi bilmiyorum.

      Sil