8 Aralık 2016 Perşembe

2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler | Mim Yazısı


Blogu açalı kısa bir zaman olmasına rağmen ikinci mim yazımı yazıyorum.Bu çok güzel bir şey.Sevgili İlkay da beni bu yazıya mimlemiş.Teşekkür ederim *.* Onun mim yazısını da okumak isterseniz tık tık. 

1. Kimse mükemmel değildir ama yine de eksiklikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan vazgeçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

Nasıl desem karşı taraf yerine kendimi düşünmek istiyorum.Şöyle benimle yaşıt kişilere yok kırılacak yok ayıp olucak diye alttan almak istemiyorum artık.Yaşlı değil bir şey değil neden böyle bir şey yapıyorum ki dedim.Sonra insanlar tepemize çıkıyor,yüz buluyor samimi olmadığımız halde özgüven geliyor.Eskiden olsa istemesem de yolda görünce konuşur,mesaj yazdılar mı cevap atardım artık bu huyumu kenara bırakıyorumNe kadar az insan o kadar huzur.

2. Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu da kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?

Şöyle yapsam olmaz mı ilk dilek hakkımda beş dilek hakkı daha dilesem olmaz mı :) Tamam tamam 

Öncelikle kardeşim bu sene üniversite sınavına hazırlanıyor onun güzel bir bölüm kazanmasını her şeyden çok istiyorum.
Ailem için huzur,sağlık,mutluluk diliyorum.
Huzur,sağlık,başarı biraz da para :)

3. Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)

Yeni yıla sakladığım kitaplarım var.Bu sene sınavlardan dolayı pek okuyamadım.Bende daha çok merak ettiğim kitapları yeni yıla sakladım.Bu yüzden kitaplığımda okumayı bekleyen bir hayli kitap var onları okumayı sayıyı azaltmayı planlıyorum.Ve yine izlemek istediğim çok fazla film var imdb 250 listesinden seçtiğim ve daha önce izlemediğim bir çok seri film var onları da bu sene izlemek istiyorum.Kısaca çok sıkıcıyım bol bol okumak ve bol bol izlemek istiyorum.

4. Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok para şart mı? Belki de değildir. 

Annem o paradan hayır beklenmez derdi :) Bende öyle düşünürdüm ne ev ne araba alırdım o parayla sadece pahalı olup da alamadığım bir çok kitap serisini alır eve stoklardım :) Kalanı ile de okuyan ya da okumak isteyen ama okula için durumları olmayan çocuklara bağışlardım.

5. Para, para, para.. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.

Hmm sanırım blogumun devamını hep sağlamayı isterim.Blog dışında arada günlük gibi ama değil gibi yazı yazıyorum ama bazende üşeniyorum elime kalem almıyorum.Bu durum değişsin kafamda yazmayım da defterime daha çok yazıyım istiyorum.

Ben biraz uçlarda hayal kurarım olamayacak şeyler ama yazımda daha sıradan daha ulaşılabilir gerçek dilekler dilemek istedim.Aslında artık kendim için pek bir istediğim dileğim yok biraz boş vermişlik modundayım.Umarım güzel bir yıl olur savaşlar son bulur.Şehitlerimiz ölmez analarımız ağlamaz. Biz kadınlara,çocuklara daha saygılı daha yaşanılabilir ülke oluruz.Kısacası huzur ve daha güvenilir bir yıl diliyorum.Umarım herkesin dilekleri hayalleri gerçek olur.

Bende Büyülü Ayraç'ı ,Yorum Atölyesi ve Kitap Eylemi'ni mimliyorum.Ayrıca görüp yapmak isteyen herkes yapabilir.Hoş çakalın...

6 yorum:

  1. Umarım, dediğin gibi güzel bir yıl olur. Mutlu olalım :D

    YanıtlaSil
  2. Piyangolar konusunda annenin görüşüne katılıyorum benim annemde muhtemelen öylr bir tepki verirdi. Umuyorum ki tüm dileklerin, hayallerin, planların gerçekleşir ve harika bir 2017 geçirirsin. Mim için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde kitap alırdık bol bol kitaptan zarar gelmez umarım :) İnşallah çok güzel bir 2017 olur hepimiz için ^^

      Sil
  3. Teşekkürler :) Umarım hepimizin dilekleri gerçek olur ^^

    YanıtlaSil