1 Aralık 2016 Perşembe

Kasım Ayında Okuduklarım | İzlediklerim


Bir ayı daha geride bıraktık.Kasımlar güzeldir tam sonbahar hissedilir.Eskiden olsa vizelerle uğraşırdım ama bu sene öyle bir sorunum da olmayınca daha güzel geçti Kasım ayı.Bol bol okudum bol bol da izledim.Tam bir verimlilik ayıydı benim için Kasım.

Okuduklarım 
  • Sırça Fanus 3/5
  • Yolun Sonundaki Okyanus 5/5
  • Çocukluğun Soğuk Geceleri 2/5
  • Genç Bir Doktorun Anıları 4/5
  • Sahilde Kafka 4/5
  • Komik Bir Hikaye 3/5
  • Satranç 5/5
  • Hayvan Çiftliği 5/5
  • Meleğin Düşüşü 5/5
  • Erebos 5/5
  • Ejderha Dövmeli Kız 5/5
Bu ay 11 kitap okumuşum.Hayatımda bir ilk sanırım ilk defa bu kadar çok kitap okudum. Ama aralarında ince kitaplarda var.Bu kadar çok okumamdaki etken hem okuma aşkımın kabarması hem de kütüphanenin etkisi büyük.Bazı kitapları kütüphaneden aldığım için okuyup hemen yenisini almak istiyorum.Kütüphanenin havası bir ayrı güzel.Para vermeden istediğin kitabı okumak bulunmaz bir nimet.Tabi ödünç aldıklarını getirmeyenlere sinir oluyorum bazı serilerin kitapları yok.Her ne kadar üniversitemin kütüphanesi kadar dolu olmasa da idare ediyorum.Bu ay okuduklarımdan genel olarak memnunum ondan birazda okuma hızım düşmedi.Umarım Aralık ayı da aynı şekilde geçer.Yorumunu girmediğim iki kitap var en kısa zamanda onları da yazacağım.


İzlediklerim | Diziler

  • The Walking Dead  7.Sezon 
Güncel takip ettiğim bir dizi sevgili Negan ile daha da güzel olucak gibi.
  • Arrow 5.Sezon
Önceki sezon sevmediğim bir karakterden kurtuldum diye sevinirken.Bu sezon ekip daha bir gıcık.Wild Dog ve Artemis,Curtis gitse çok mutlu olacağım.Birde özel bir durum var ki sinir olmamak elde değil neyse yazmıyım onu spoiler olur.Ama çekimler filan daha güzel olmuş bu sezon.
  • Teen Wolf 5.Sezon 
Güncel takip ettiğim bir diziydi ama geçen sene kaçırdım.Şimdi geri döndüm.Her ne kadar ergen dizisi deseler de çok güzel bir dizi.Aksiyon macera aşk ne ararsanız var ve çok sürükleyici.Birinci sezondan sonra adeta atağa geçti dizi.6.Sezonda başladı yetişirim en kısa zamanda.
  • Seksenler 
Cumartesi gecelerimin vazgeçilmezi.Eskiden daha güzeldi eski şeyler daha fazlaydı daha nostajikti ama hala güzel hala izlettiriyor kendini.Rasim Öztekin var bir kere.Mimikleri hareketleri bayılıyorum usta tiyatrocu.Bu sene zaten tiyatro nişanı olan Kavuk ona devredildi.
  • Adını Feriha Koydum 
Tv 2 de tekrar başlaması sonucu başladığım bir dizi.Annemle günlük pembe diziler gibi izliyorum.Bu ay biter sanırım az bölümü kaldı.Bakalım Tv 2 sonra hangi diziyi verecek.

İzlediklerim | Filmler 
  • The Thing 1982
Ne korkunç bir filmdi ya.Merak ettiğim izledim aslında yarısında kapatıcaktım.Film  sıkıcı olduğundan değil korkunçtu bana göre sırf sonunu merak ettiğim için devam ettim.
  • Avcı: Kış Savaşı 2016
İlk filmini beğenerek izlemiştim bu filmi da çok güzeldi.
  • Her Şeyin Teorisi 2014
Muhteşem oyunculuk Eddie Redmayne!Bir insan bu kadar benzetilebilirdi.Stephen Hawking'e.Bence oscar almalıydı çok güzel oynamış.Bilim filmi olarak değil de dram filmi olarak bakmak lazım bu benim daha çok hoşuma gitti çünkü biyografi filmi,öbür türlü olsaydı belgesel misali olurdu.Merdivenden çocuğuna bakışı ve sunum yaparken eski anısı canlanması o kısımlar çok üzücüydü.Her ne kadar eşiyle daha sonra boşanmış olsalar da o ne büyük sevgidir ki yıllarca bakmış.Fantastik Canavarlar Nelerdir,Nerelerde Bulunur ? dan sonra birde burada izleyin Eddie Redmayne'i.
  • Doktor Strange 2016
Film güzeldi ama bir şeyler eksikti bence.Ama görsellik muhteşemdi.
  • Anthropoid 2016
Almanya'nın Prag Kasabı lakaplı generaline yapılan suikastı işleyen bir film.Biraz durağan ama 2.Dünya savaşı konulu filmleri sevenler için güzel bir tercih.
  • Star Wars IV. Yeni Bir Umut 1977
Hep Yıldız Savaşları serisine başlamak istemiştim ama hiç fırsat olmamıştı.Bu ay başlangıç yaptım devamı da gelecek.Neden eski filmlerdeki aktörlerin hepsi yanık tenli :) film hem komik hem çok güzeldi çekildiği zamana göre beğendim.
  • Geçmişi Olmayan Adam 2002
Yine izlemek istediğim ama izleyemediğim bir seri Bourne serisi.Aksiyonu konusu çok güzeldi.
  • Nerve 2016
Oyun diye geçiyor ama filmin adı Cesaret olsaydı daha uyumlu olabilirdi.Film güzel bir gençlik filmiydi.Doğruluk mu cesaret mi oyununun cesaret kısmı diyebilirim.Ama işin ucunda para var.Keyif aldığım eğlenceli bir filmdi.
  • Sherlock Holmes 2009
Neden daha önce izlemediğim dediğim bir film daha.Robert Downey Jr.'e ukalalık ve böyle filmler çok yakışıyor.Ah tabi birde yakışıklı Jude Law var.
  • Nefesini Tut 2016
Son zamanlarda izlediğim sağlam gerilim filmlerinden biri.Gece izlemiştim daha bir gerildim yalan yok.
  • Yerçekimi 2013
Toprak Altında ve 127 saat filmlerini sevenlerin tercih edebileceği bir film.
  • Bayan Peregrine'nin Tuhaf Çocukları 2016
Kitabını okumadım daha da alıp okumam zaman alır diye dayanamadım izledim.Güzel bir fantastik olmuş beğendim.
  • Kelebek Etkisi 2004
Kötü finalli olan denk geldi.Böyle olmasını tercih ederdim niyeyse bazen mutsuz son seviyorum.
  • Kapıdaki Düşman 2001
Yine 2.Dünya savaşı konulu bir film yine Jude Law.
Yaz yaz bitmedi.Umarım okuyanları sıkmamışımdır.Çok verimli bir ay oldu benim için.Hep böyle devam etmesi dileğiyle okumak ve izlemek istediğim çok şey var.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

8 yorum:

  1. Merhabalar. Ben de Satranc'i yeni bitirdim ve cok begendim. Ayrica Arrow'u takip eden birini gormek de beni cok mutlu etti. Ben de severek takip ediyorum da. :)
    Bu arada ben de bloguma bekleriim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arrow'u bende severek takip ediyorum.Oliver ve Felicity karakterleri olduğu sürece hep devam :) Gelirim tabii^^

      Sil
  2. Çok aktif bir ay geçirmişsin :)) Senin aksine benimki oldukça vasattı, pek okuyamadım, üstelik bir şey de izlemedim :D Umarım aralık daha güzel olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aşka geldim bu ay her zaman bu kadar coşamıyorum :) Boşver dinlenmişsindir sende Aralık daha güzel geçer umarım ^.^

      Sil
  3. Okuduğun kitapların çoğunu bende okuyup beğenmiştim, özellikle Hayvanlar Çiftliği ve Satranç'ı çok severim. :)
    Arrow'u bir ara bende izliyordum ama yarıda kaldı hangi sezonda olduğumu bile hatırlamıyorum. :D
    Gerçekten çok aktif bir ay geçirmişsin, tebrikler. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplara ara verince böyle oluyor herkesin okuduklarını en son ben okuyormuşum gibi hissediyorum :) Arrow 4. sezonu tavsiye ederim çok güzeldi benim için.
      Teşekkürler darısı seninde başına bol okumalı izlemeli bir ay dilerim ^.^

      Sil
  4. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum, bloğunuzu takipteyim^^
    Siz de bloğumu takip ederseniz memnun olurum.

    vintagenmakeup.blogspot.com

    Sevgiler,
    EK

    YanıtlaSil