11 Aralık 2016 Pazar

Haftanın Filmleri #1

Baktım şu sıralar biraz fazla film izliyorum ay sonunda da bir hayli birikiyor.Haftalık yazılara bölmek istedimŞuan için listemdeki eski filmleri eritmek niyetinde olsam da yeni filmlerden de izlediklerim oluyor.
  • Sherlock Holmes:Gölge Oyunları 2011
Sherlock Holmes serüveninin ikinci filmi.Film güzeldi oyuncular çok şahane zaten,çekimler kurgu filan da güzeldi.Ama ben nedense ilkini daha çok sevmiştim ilki kadar güzel tat alamadım. Sherlock'un bir anda karşısındakine tespitlerde bulunması en sevdiğim yanı film de de bu çok güzel işleniyor.Ve sonu çok başarılıydı.Komik ve zeki bir karakter Sherlock Holmes.Iron Man serisinde de hem zeki hem espriliydi.Robert Downey Jr hep böyle rollerde karşımıza çıkınca gerçekte de öyleymiş gibi geliyor artık.Eski zaman polisiyesi olması da hoşuma gidiyor bu filmin.Üçüncü filmin çekimlerine de başlanmış.2017 de vizyona girer umarım bize de izlemek düşer.
  • Mesajınız Var 1998 
Sonbaharda izlenecek filmleri araştırırken karşıma çıkmıştı bu film.Tabi ben sonbaharda izleyemedim.Olsun yine soğuk mevsimdeyiz.Film eski zamanın chat arkadaşlığı üzerine kurulu.Ne isimlerini biliyorlar ne kendilerini.Birbirlerini sadece rumuzlarından bilen iki insan sohbet arkadaşı oluyor.İleri de bu iki insanın yollarının nasıl kesiştiğini izliyoruz.Meg Ryan'ın çok güzel çok tatlı bir çocuk kitap sattığı kitap evi var bayıldım.Nasıl desem böyle eski filmlerin eski görüntüleri var ya daha bir sıcak daha hoş.Sanki daha samimi daha sıcak geliyor bana.O yüzden de eski filmleri izlemeyi daha çok severim.Film sıradan tekdüze ilerleyen bir film.Herkes sevmeyebilir o yüzden.Listeme daha çok Meg Ryan filmi ekledim.O kadar tatlı hoş bir oyuncu ki çok yakışıyor böyle filmlere.
  • Sihirbazlar Çetesi 2 2016
Her ne kadar çok fazla gişe ya da istediği ilgiyi yakalamamış olsa da seviyorum ben bu filmi.
Eğlenceli sıkmıyor merak uyandırıcı çekimler,yaptıkları hileler filan çok hoş.İlk filmde ne kadar keyif aldıysam bunda da aldım.İlk filmi sevenler sevmeyenler biraz eğlenmek isteyenler için güzel bir tercih.
  • Bridget Jones'un Bebeği 2016
Eski dostları görmek gibiydi.Gıcık Mark Darcy'i bile gördüğümde keyif aldım.Renée Zellweger' e yıllar ne kadar acımasız davranmış.Yer yer cidden yaşlandığını görebiliyordunuz.Özellikle eski anıları gösterdiklerinde duygulanmadım desem yalan olur.Keyifli bir filmdi hiç sıkılmadan keyifle izledim.Devamı gelecek gibi.Umarım bu film kadar bekletmezler bizi.Sonunu da tahmin ediyordum.Çenemi tutucam yoksa spoiler olur.
  • Bourne:Medusa Darbesi 2004
Geçen ay Bourne serisine başlamıştım.Tam istikrarlı olarak devamını izliyorum.İlk filme göre daha çok aksiyon daha çok köşe kapmaca vardı.Polisiye filmlerinde hani izleyici neler olup bittiğini bilir ama karakter bilmez ya.Bu film de de karakter ne kadar biliyorsa siz de o kadar biliyorsunuz.Karakterle beraber öğreniyorsunuz geçmişe dair sırları.Araba kovalama sahnesi biraz gereksiz uzundu sanki ama onun dışında güzel bir filmdi.Sıra üçüncü filmini izlemekte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder