26 Aralık 2016 Pazartesi

Haftanın Filmler #3

  • Yıldız Tozu 2007
İki haftadır kitap okuyamıyorum.Yıldız Tozu'nu da kütüphaneden okumak için almıştım ama okuyamadım.Kitabın tam içine giremedim yarım kaldı.Bende madem bıraktım filmini izleyeyim dedim ve büyülü bir dünyanın içine adım attım.Çok güzeldi adeta büyükler için masal tadında bir filmdi. 
  • Aşk Kapıyı Çalınca 1993
Filmin adı yani olmamış.Gilbert Grape olsaydı bari orjinaline yakın olurdu.Johnny Depp sever olarak filmlerini izlemek yegane hedefim.Buda onlardan biri.Eski şeyleri seven biri olarak böyle filmleri keyifle izliyorum.Çekimlerindeki renkler bile o kadar hoşuma gidiyor.Bu filmde öyle doğal öyle samimi.Gilbert,aşırı şişman annesi ve otistik kardeşi arasında sıkışmış, kendine ait hiçbir şeyi olmayan sıkıcı bir yaşamını izliyoruz.Kardeşi ile arasındaki bağ,ilişki çok güzeldi.Eski filmlerin samimiyeti için bile izlenir ve sen Leonardo Di Caprio çok sağlam oynamışsın.19 yaşında öyle performans.Di Caprio'yu bilmesek gerçekten öyle olduğunu düşünürüz.
  • Fırtınalı Hayatlar 2016
Konusu hakkında hiç bir fikrim olmadan Jude Law'ı görünce atladığım bir film oldu.Meğer gerçek bir hikayeden uyarlamaymış.Max Perkins'in günlüklerinden uyarlama olan film yazar Thomas Wolfe ile menajeri Maxwell Perkins'in arasındaki ilişkiyi ele alıyor.Film tek düze ilerlese de beğeniyle izlediğimi söyleyebilirim.Jude Law'ı hiç böyle bir rolde izlememiştim farklı geldi.Son kısmını da hiç beklemiyordum .Koskoca menajerin film boyunca kafasından hiç çıkarmadığı şapkayı çıkarmasına vesile oldu daha ne olsun.

  • Alice Harikalar Diyarında 2 - Aynanın İçinden 2016
İlk filmini bayılarak izlemiştim ama bu filminden sanki daha çok keyif aldım.Görsel efektler çok daha güzeldi.Böyle çizgi fantastik filmler çok hoşuma gidiyor.Keşke dedim keşke benimde başıma böyle bir şey gelseydi.Delirmem lazım sanırım böyle bir şeyin olması için.Evet yine saçmalıyorum.Film kısaca ilki kadar güzeldi.

2 yorum:

  1. Yıldız Tozu'nu izlediğimde ben de çok sevmiştim, o gün bugündür okumak istiyorum ama henüz kitabı edinemedim :(( Alice'i ise sinemada izlemiştim, harikaydı, mad hatter'a bayılıyorum, bayılıyoorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben filmini kitaptan daha çok sevmiştim :) Ya bende bayılıyorum mad hatter'a red queen'de öyle ikisi de mükemmel karakterler :D

      Sil