23 Aralık 2016 Cuma

Meleklerin Kanı - Nalini Singh | Kitap Yorumu

New York Times çoksatan yazarı Nalini Singh, Lonca Avcısı serisinin bu ilk kitabında okuru güzelliğin ve kana susamışlığın hüküm sürdüğü ve meleklerin her şeyin hakimi olduğu bir dünyayla tanıştırıyor. Tehlikeli bir yakışıklılığa sahip olan New York Başmeleği Raphael, vampir avcısı Elena Deveraux’ya bir iş teklif etmişti. Ancak Elena’nın bu sefer peşine düşmesi gereken yolunu şaşıran bir vampir değil, çok daha tehlikeli, çok daha deli bir avdı. Avının peşinde Elena bir yandan hızla tutkunun eşiğine sürüklenirken, bir yandan da hayatı için mücadele ediyordu ve hayatını kurtarsa bile Raphael’in baştan çıkaran dokunuşlarına yenik düşmesi kaçınılmazdı. Çünkü baş meleklerin oyunu söz konusu olduğunda ölümlülerin hiç şansı yoktu...
 Kitaplığımda vampirli kitap kalmamış resmen. Alacakaranlık serisini tekrar okuyacağım neredeyse.Şu sıralar canımda çekmiyor değil hani.E kitapta okumak istemiyorum kitaplıkta okunmayı bekleyen bir çok kitap olduğundan.Bende okunmamış fantastik bunu buldum kitaplıkta.Bu da meleklerle ilgiymiş.Halbuki daha geçen ay Meleğin Düşüşü'nü okumuştum.Yeri gelmişken onu daha çok sevdim.Kitabın konusu gerçekten özgün vampirlerin kokusunu alarak vampir avlayan bir avcı ama onları öldürmüyor meleklere teslim ediyor.Yani vampirler bir nevi meleklerin kölesi.Melek ırkı daha üstün burada.Böyle bir konusu olan kitap okumamıştım daha önce farklı güzeldi.Ama evet bir ama geliyor.Baş meleğe sinir oldum ya.Çok azgın ve itici bir karakter.Boş buldukça avcının üzerine atlaması filan sen baş meleksin ya bir ağırlığın olmalı.Ve hemen duygularını açması boş bulunup çok klişe geldi.Birde avcının baş meleğe kafa tutması yok mu.Samimi olduktan sonra kafa tutsun tamam da sen onun adına çalışan bir çalışansın.Bu tam işte asi bir genç kızın sert erkeğimizi yola getirmesi gibi bir klişeye dönüşüyor.Ne baş melek ağırlığında ne de avcı durması gereken yeri biliyordu.Yani sorunum şu ki iki karaktere de sinir oldum.

Kitaba dört puan verdim çünkü konusu özgündü,bazı klişeleri göz önüne almazsak güzel bir kitaptı.Serinin diğer kitaplarında daha çok mıç mıç(başka nasıl tarif ederim bilmiyorum) aşk olucakmış gibi düşünüyorum.Aşk olsun olmasın demiyorum sadece bana biraz yapmacık bir ilişki gibi geldi.Kitabın sonu da çok güzeldi gerçekten.İyi bağlanmıştı.Belki devam kitaplarını okumayabilirim.Bu kitabın sonu yeterliydi.
Puanım 4/5

3 yorum:

  1. Fantastik bazen tek kaçış yolu oluyor :D Bu kitabı duymamıştım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik kitaplar cidden kaçış yolu her biri başka bir serüven başka bir macera :))

      Sil
  2. Seninde yorum güzel olmuş :) Bende konunun özgünlüğünü filan sevdim ama dediğin gibi kitap gitmiyor ilk kitabı okudum yeterli geldi bana da devamına gerek yok.Sorun kendinde diye düşünme bazen popüler ya da çok sevilen kitaplar şişiriliyor sorun bizde değil kitapta :D

    YanıtlaSil